Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hmm.. dat plaatje is blijkbaar iets raars mee gebeurd
Ik gebruikte het omdat het refereert aan de tekst erboven. Ik zal eens zien wat er met een verse upload gebeurt.
Hmm.. heel vreemd, als ik hem upload bij de normale upload, gaat het mis, gaat blijkbaar nog een processing overheen.
Met de botte bijl (lees: hop, ftp, hop op server) gaat het wel goed.
Ik gebruikte het omdat het refereert aan de tekst erboven. Ik zal eens zien wat er met een verse upload gebeurt.
Hmm.. heel vreemd, als ik hem upload bij de normale upload, gaat het mis, gaat blijkbaar nog een processing overheen.
[ Voor 36% gewijzigd door letatcest op 08-06-2016 10:25 ]
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
We doen niets met het origineel, en die is zo te zien ook gewoon goed: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2001114983.gif (dus liever ook die gebruiken ipv de versie op de ftp share;))letatcest schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:17:
Hmm.. dat plaatje is blijkbaar iets raars mee gebeurd
Het maken van thumbformaten van animated gifs wil nog wel eens fout gaan inderdaad, zeker bij dit soort relatief grote afbeeldingen (2.5MB). Het kost veel geheugen om elk frame te extracten, te verkleinen en er weer een animated gif van te gebruiken. Daarbij worden er soms optimalisaties gebruikt waar sommige imagebewerkingstools geen (goede) support voor hebben...
[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 08-06-2016 10:35 ]
Intentionally left blank
Het probleem met het plaatje lijkt nu opgelost. Geen blazende Macbook Air meer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ze zijn allemaal niet heel klein op die site, dus koos er maar 1 ipv meercrisp schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:29:
[...]
We doen niets met het origineel, en die is zo te zien ook gewoon goed: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2001114983.gif (dus liever ook die gebruiken ipv de versie op de ftp share;))
Het maken van thumbformaten van animated gifs wil nog wel eens fout gaan inderdaad, zeker bij dit soort relatief grote afbeeldingen (2.5MB). Het kost veel geheugen om elk frame te extracten, te verkleinen en er weer een animated gif van te gebruiken. Daarbij worden er soms optimalisaties gebruikt waar sommige imagebewerkingstools geen (goede) support voor hebben...
Maar ik heb nu die erin gezet, die ander mag weg dan!
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie