404 bij nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 19:58
Bij dit nieuwsberircht krijg ik een 404-melding: nieuws: Octrooi toont mogelijke augmented-realitybril van Magic Leap

Edit: doet het weer

[ Voor 29% gewijzigd door ikvanwinsum op 08-06-2016 08:33 ]

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Die melding krijg je als een artikel net geplaatst is, dan is de link naar het artikel wel gemaakt maar nog niet volledig toegankelijk en dus de melding, na een enkele minuut doet ie het gewoon.

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 19:58
Ja ik merk het. :) Wel vreemd dat dat niet aan elkaar gekoppeld is, het toegankelijk zijn van een nieuwsbericht en de zichtbaarheid ervan op de FP.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

ikvanwinsum schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:37:
Ja ik merk het. :) Wel vreemd dat dat niet aan elkaar gekoppeld is, het toegankelijk zijn van een nieuwsbericht en de zichtbaarheid ervan op de FP.
Uitleg daarover is ook te vinden, dit komt namelijk vaker voor:
Software-update - DC++ 0.850 - 404 pagina niet gevonden.
Kees schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:02:
[...]

Er zitten zo'n 6 servers te wachten op je requests, deze hebben allemaal een eigen lokale cache. Op het moment dat alles normaal werkt zal die cache binnen een halve seconde bijgewerkt zijn. Echter, soms is die cache net bezig met opstarten en dan mist hij het updateberichtje. Daarom worden de caches na de restart ook nog eens gereload, maar daardoor kan het soms voorkomen dat hij enkele minuten een 404 geeft ipv het artikel.
:)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik denk dat er eens een enorme melding moet komen als mensen hier een topic willen maken over niet gevonden nieuwsartikelen. Iets in de zin van "wees niet zo ongeduldig, wacht 2 minuten en druk op F5" ofzo. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

iig geen bug...

Intentionally left blank

Pagina: 1