Toon posts:

Toestel los of icm abonnement?

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las ergens dat steeds meer Nederlanders hun toestel los kopen samen met een sim only abonnement, terwijl vroeger de trend was om toestellen samen met een abonnement aan te schaffen.

Is dat nog steeds zo? Ik ben ben benieuwd naar de gebruiker hier, éénmalig een fors bedrag aftikken of maandelijks een paar tientjes betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En wat wil je met dit topic? Komt nogal over als een brainfart. Er zijn zoveel variabelen (toestel, abo, aanbieding, persoonlijke financien etc) dat je daar geen algemene uitspraken over kunt doen.

Wat heb je zelf al gezocht over dit onderwerp? Wat denk je zelf?

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 08-06-2016 02:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weten wat hier eigenlijk gangbaar is. Natuurlijk heb ik ook zelf gezocht maar dat geeft mij ook niet de helderheid die ik zoek. Ik ben echt opzoek naar praktijkvoorbeelden waaraan ik kan overwegen wat mij de beste keuze lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:20
Reken voor jezelf het verschil maar eens uit met een toestel die je wat lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 03:05:
Weten wat hier eigenlijk gangbaar is.
Waarom zou dat relevant zijn voor jouw beslissing?
Natuurlijk heb ik ook zelf gezocht maar dat geeft mij ook niet de helderheid die ik zoek.
En wat heb je dan gevonden, en wat zijn je specifieke vragen? Zeggen "ik heb gezocht" is niet voldoende, laat zien wat je gevonden hebt en welke zoektermen je hebt gebruikt.

En verder: wat anderen doen maakt niets uit voor jouw situatie. Ga dus eerst beslissen wat je wilt hebben, dan ga je op zoek naar deals en kun je de kosten gaan uitrekenen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of de procedures omtrent het aanschaffen van zulke abonnementen zal gaan veranderen. Het scheelt een paar tientjes maar ik weet niet welke adders nog schuilgaan als ik eenmaal voor deze wijze gekozen heb. Juist vanwege het gebrek aan ervaring met deze constructie vraag ik naar de ervaringen van medegebruikers.

Tot nu toe heb ik altijd losse toestellen gekocht, dus het is allemaal nog vrij niet voor mij.

https://www.rijksoverheid...heid-wft-in-telecomsector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hallo Stier,

Bij het openen van een topic op tweakers wordt verwacht dat je van te voren eigen onderzoek doet en dit ook vermeld in het topic. Ik krijg niet de indruk dat je dit gedaan hebt. Aangezien het niet de eerste keer is dat je een topic opent op deze manier, raad ik aan om nog een keer de FAQ door te nemen en dan met name deze sectie: Het algemeen beleid #quickstart.

Verder stel je een vraag die met een middagje vergelijken heel gemakkelijk uitgezocht kan worden. Mocht je echter daarna nog steeds vragen hebben mag je een nieuw topic aanmaken. Vermeld daar dus ook bij wat je al gedaan en gevonden hebt!

Aangezien eigen inzet ontbreekt sluit ik bij deze dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 08-06-2016 16:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.