Ik keb een kennis uit de verenigde staten, zie mij zijn oude grafische kaart aan mij schenken (een grafiche kaart met een gtx750ti) omdat hij een andere gekocht heeft. onze deal is dat als ik de verzendkosten betaal, dat hij de grafische kaart opstuurt, tijdens het research doen naar hoe het zit met de belasting kwam ik op de volgende pagina http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/ en het valt in de categorie Vanaf € 22 tot € 150.
Als hij het pakket zal versturen via een amerikaanse postdienst, worden deze kosten dan meegerekend in de verzendkosten, of kan ik achteraf een enorme nota verwachten? en kan ik hiermee problemen krijgen met de belastingdienst?
ik weet niet zeker of ik mijn topic hier correct parkeer, als het niet zo is wil ik de plaatselijke mod vragen om me naar het goede sub-forum te sleepen.
Als hij het pakket zal versturen via een amerikaanse postdienst, worden deze kosten dan meegerekend in de verzendkosten, of kan ik achteraf een enorme nota verwachten? en kan ik hiermee problemen krijgen met de belastingdienst?
ik weet niet zeker of ik mijn topic hier correct parkeer, als het niet zo is wil ik de plaatselijke mod vragen om me naar het goede sub-forum te sleepen.