Dlink ipcamera na paar dagen niet meer bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITS PLUS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 10:18
Dlink DCS-4602 ipcamera.
Staat geïnstalleerd in Frankrijk in 2de eigendomshuis.

Er staat een modem van orange, van hieruit loopt kabel naar de powerinjector, en van de powerinjector loopt kabel naar de ipcamera.

Camera is ingesteld met vast ipadres op poort 8080.
Camera zelf is ingesteld op dlinkddnsaccount voor extern beheer.

Op de orange router staat poort geforward voor monitoring van de camera toe te laten.
Op de camera is ook ingesteld dat bij eventuele bewegingsdetectie er foto's genomen worden en deze worden doorgemaild naar een emailaccount.

Probleem dat zich voordoet is het volgende:
Na installatie werkt dit allemaal perfect, de beelden zijn via het net te bereiken via de dlinkddnslink.
Echter na +- week werkt dit niet meer. De camera is nog online, want via de mailaccount komen er nog steeds foto's toe van bewegingen die gedetecteerd worden.

Echter bewegende beelden kan ik niet meer nagaan.

Probleem had zich al eens voorgedaan na 1 week. Had toen gevraagd aan persoon ter plaatse om even alle stroom uit de modem/poe-injector etc te halen, waarna ik terug beeld kreeg.

Echter na enkele dagen was het weer hetzelfde probleem. "site niet bereikbaar"

Bij me thuis heb ik identieke opstelling en deze valt er nooit uit, steeds up and running (met andere dlinkddns account).

Pingen naar de dlinkddnslink lukt niet, timeout.
Als ik inlog op de dlinkddnsaccount zie ik last modified op woensdag 25 mei staan. IP adres dat daar wordt weergegeven is niet bereikbaar (via ping of browser)

Iemand idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Zou het de dlinkddns kunnen zijn die vervelend doet of zou orange hier voor iets tussenzitten?

Lastige is natuurlijk dat opstelling in Frankrijk staat, dus kan niet even vanalles testen vanop afstand :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITS PLUS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 10:18
Niemand idee hiervoor?