Hallo tweakers!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen en games ontwikkelen met de pc. Video- en fotobewerking is niet aan de orde.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs, exclusief verzendkosten maar inclusief btw, ligt het liefst rond de 1000 euro. Als een van mijn wensen in vervulling kan gaan door daar een beetje over heen te gaan is dat niet erg.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, hoeft geen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, helemaal niet! Ik sta open voor alles zolang het degelijk is.
Heb je nog bepaalde wensen?
Ja! Het zou fijn zijn als ik er VR games mee kan spelen, maar ben bang dat mijn budget daar te laag voor is.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben tevreden met de standaard instellingen want hij moet een paar jaar mee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn eerste pc die ik van plan ben zelf te bouwen en heb er daarom niet veel ervaring mee. Ik weet niet of de fan en de voeding voldoende zijn en er zijn waarschijnlijk ook nog andere domme dingen die ik over het hoofd heb gezien, dus als jullie me daar mee kunnen helpen zou dat fijn zijn.
Wensenlijstje
Alvast bedankt voor jullie hulp! Als ik ergens onduidelijk ben geweest hoor ik het graag
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen en games ontwikkelen met de pc. Video- en fotobewerking is niet aan de orde.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs, exclusief verzendkosten maar inclusief btw, ligt het liefst rond de 1000 euro. Als een van mijn wensen in vervulling kan gaan door daar een beetje over heen te gaan is dat niet erg.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, hoeft geen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, helemaal niet! Ik sta open voor alles zolang het degelijk is.
Heb je nog bepaalde wensen?
Ja! Het zou fijn zijn als ik er VR games mee kan spelen, maar ben bang dat mijn budget daar te laag voor is.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben tevreden met de standaard instellingen want hij moet een paar jaar mee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn eerste pc die ik van plan ben zelf te bouwen en heb er daarom niet veel ervaring mee. Ik weet niet of de fan en de voeding voldoende zijn en er zijn waarschijnlijk ook nog andere domme dingen die ik over het hoofd heb gezien, dus als jullie me daar mee kunnen helpen zou dat fijn zijn.
Wensenlijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 344,90 | € 344,90 |
| 1 | Asus H170M-E D3 | € 75,85 | € 75,85 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 312,- | € 312,- |
| 1 | Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB | € 51,54 | € 51,54 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Antec HCG-520 | € 70,95 | € 70,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 984,14 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp! Als ik ergens onduidelijk ben geweest hoor ik het graag