Hey beste mensen bij Tweakers!
Ik ga bijna beginnen aan mijn studie ICT
, waarbij ik veel zal gaan programmeren, Arduino, websites, databases, etc. Nu wil ik graag een Macbook gebruiken, maar ik weet niet zeker welk formaat het beste is. Sommige vrienden van mij raden de 15 inch aan omdat die 5 cm veel verschil maken met de bruikbare ruimte ( screen real estate).En sommigen zeggen dat 13 ook wel goed is.
De specs van de 13 inch voldoen ruim aan de eisen, dus die van de 15 inch al helemaal. Dus dat is geen probleem. Als ik misschien voor de 13" ga en toch te weinig ruimte heb kan ik hem als ik thuis ben aan mijn monitor koppelen.
Nu straight to the point: Omdat ik geen ervaring heb welk formaat het beste is, wil ik graag wat ervaring van jullie horen om zo hopelijk te kunnen beslissen voor welk formaat ik ga.
Ik ga bijna beginnen aan mijn studie ICT

De specs van de 13 inch voldoen ruim aan de eisen, dus die van de 15 inch al helemaal. Dus dat is geen probleem. Als ik misschien voor de 13" ga en toch te weinig ruimte heb kan ik hem als ik thuis ben aan mijn monitor koppelen.
Nu straight to the point: Omdat ik geen ervaring heb welk formaat het beste is, wil ik graag wat ervaring van jullie horen om zo hopelijk te kunnen beslissen voor welk formaat ik ga.