Everybody happy??? I soon change that here we go...
Heb je een monitor die 1600x1200@32 bits aankan?
Music Addicted
nog niet ik zit te denken aan de LG 915 (plus) dus die moet het wel aan kunnen
ik zelf heb het er niet voor over heb nu dan de geforce 2 gts pro met 64mb ddr die is gewoon super *geen klachten dus*Op maandag 25 juni 2001 14:18 schreef Mysteryman het volgende:
O.k. Mensen ligt het aan mij of is FL1400,- voor een GF3 gewoon TE duur...
Ik wil er wel een hebben en zit te denken aan een Asus 8200 maar ik wil wel weten of het die 1400 gulden waard is...
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Nee, ik vind t t geld ook niet waard. Er zijn nog amper games die die kaart ten volle benutten. De gfs3 komt iig niet in mijn systeem, ik hou t nog wel ff bij m'n gfs2 gts
1400.-
waar heb je het over
Asus V8200 GeForce3 64MB DeLuxe FL 1168,-
Tip, geen asus nemen, leadtek of hercules
Asus V8200 GeForce3 64MB DeLuxe FL 1168,-
Tip, geen asus nemen, leadtek of hercules
Verwijderd
...als je het stoer vindt, kopen die hap. anders niet doen. hou het dan maar voorlopig op een geforce pro ofzo...
Verwijderd
Hij is het wel waard hoor maar ik zal wel even wachten en als je hem neemt neem dat de
IIyama Pro 451 monitor
IIyama Pro 451 monitor
1400 is te duur. 1099 of minder valt over na te denken, maar bedenk dan wel dat je nu een kaart voor dat geld koopt om betere resultaten te krijgen (bijv. met AA), DX8 spellen zijn nog niet uit..
Was getekend, enz. | specs
Verwijderd
Op maandag 25 juni 2001 14:21 schreef IIyama het volgende:
Hij is het wel waard hoor maar ik zal wel even wachten en als je hem neemt neem dat de
IIyama Pro 451 monitor
Leadtek GeForce3 64MB TV-Out FL 1096,-Op maandag 25 juni 2001 14:23 schreef Kris2904 het volgende:
1400 is te duur. 1099 of minder valt over na te denken, maar bedenk dan wel dat je nu een kaart voor dat geld koopt om betere resultaten te krijgen (bijv. met AA), DX8 spellen zijn nog niet uit..
happy ?
Zou geen 451 nemen, want die hebben allemaal lekkere onscherpe hoeken. Zie hier waarom.
En als je geen snelle config hebt, dan is een GF2 Ultra of een Pro al meer dan zat.
En als je geen snelle config hebt, dan is een GF2 Ultra of een Pro al meer dan zat.
edit:
ff linkje erbij
ff linkje erbij
Music Addicted
Net alsof je een Geforce3 koopt voor de nieuwe technieken. Een Geforce3 koop je omdat je hoge framerates wil in hoge resoluties. Een Geforce3 is in de praktijk in hoge resoluties (en dan heb ik het niet over een huis tuin en keuken resolutie van 1024x768 maar hoger) 2x zo snel als een Geforce2 GTS.
Kopen dus als je hoge resoluties gebruikt.
Kopen dus als je hoge resoluties gebruikt.
en dat doe ik zeker... maar Waarom zou ik een Leadtek of een Hercules kopen...?
Wat is er beter daaraan en wat kan de hercules meer dan de Leadtek en andersom???
Wat is er beter daaraan en wat kan de hercules meer dan de Leadtek en andersom???
Verwijderd
Heb een ASUS 8200 Deluxe ben er zeer tevreden mee, vooral omdat ik dus ook een LG 915+ heb, op 1600x1200 is het gewoon idiaal spelen. Alleen heb hem net iets te ver overgeclockt hij is nu zo rond de 80 graden met dit weer.
(Tja.. heb sins kort dus een magnatron op mijn kamer)
(Tja.. heb sins kort dus een magnatron op mijn kamer)
Ik heb hier ook de AsusV8200dL, uitstekend kaartje, hoog overklokpotentieel (250/535) en blijft nog relatief koel ook, (artic silver ertussen, scheelt aardig wat!)
Niet op voorraad.
Pagina: 1