There is no art to find the minds construction in the face
Hij heeft zelf de faq en de searches in zijn sig staan en dan stelt ie deze vraag 
Je vertelt niet eens of je een amd of intel hebt.
Je vertelt niet eens of je een amd of intel hebt.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Heb een Intel ff vergeten en ik heb de search al gebruikt snugger Het is een Secc2 proc.
Je zoekactie naar 'koeler secc2' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 10.
en daar had ik al gekeken ook met google gezocht en op coolerguys ben al een ochtend bezig met zoeken hoor ik doe eerst wat voordat ik begin te posten.
Van de meeste coolers die ik vind, voor secc2, zijn de reviews maar tot p450 of 500.
Je zoekactie naar 'koeler secc2' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 10.
en daar had ik al gekeken ook met google gezocht en op coolerguys ben al een ochtend bezig met zoeken hoor ik doe eerst wat voordat ik begin te posten.
Van de meeste coolers die ik vind, voor secc2, zijn de reviews maar tot p450 of 500.
Erg bedankt allemaal. Help altijd iedereen en dan vraag ik een keer wat en dan . . . *zucht*
Verwijderd
Ik zal een SPIRE Socket A/FCPGA MA324-15 t/m 1GHZ. Kost maar 15 piek. Hij makkelijk te bestellen bij comptech.
Hij is erg stil. Makkelijk te bevestigen.
Mijn duron loopt nu op 700@950 met een temp van 700@950 52Cstressed case 34C.
Als je gelezen had had je kunnen zien dat het om een Secc2 gaat . . .Op maandag 25 juni 2001 16:45 schreef Shabby het volgende:
Ik zal een SPIRE Socket A/FCPGA MA324-15 t/m 1GHZ. Kost maar 15 piek. Hij makkelijk te bestellen bij comptech.
Waar haal je die en heb je ergens een review hiervan ??Op maandag 25 juni 2001 16:36 schreef Flipke het volgende:
Zie sig, m'n zalman past op alle procs, koelt lekker, en is nog stil ook
Verwijderd
Bij SpacePromontion heb 'k 'm gekocht!
was iets van 120 piek, de gold versie dan..
Ehh review, kijk anders ff in de search op t.net!
was iets van 120 piek, de gold versie dan..
Ehh review, kijk anders ff in de search op t.net!
Pagina: 1