Operation Flashpoint.....laggy boel

Pagina: 1
Acties:

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Dit was met 4 mensen (!) op een ADSL 512/64 server. flinke laggy boel :r

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenonline.nl/jpg.jpg

Ik was hier bezig uit een tank te stappen, voor de gene die de SS nam zweefde ik 10 minuten in de lucht. :Z
En voor mij zat ik in een BMP die alleen maar rondjes draaide en wilde uitstappen!

Moet je echt een ultra dikke server hebben wil je OPF voor 4 man hosten ofzow? :?

Verwijderd

Gebruiken mensen nou nooit de search? :?

Look around man.. er zijn tich aantal OFP topics met antwoord erin. |:(

De upload van OFP per mannetje is echt ongelovelijk hoog (iets van 3,7 kb/s per mannetje d8 ik...) en met een basic lijntje kan je'et dus niet bepaald 4 man tegelijk aan he... Ik kan zelf met adsl ( 1024/256 ) maar 5 man zonder lag aan... Ik heb wel eens met 8 man tegelijk gespeeld en dan krijg je een enorme lag ( |:( ).

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 18:36
512/64 lijkt me genoeg voor max 4-6 man.
Maar 64 up is niet genoeg om een servertje op zetten en dat alles lekker loopt.

Tja hopen dat er iemand een dikke t1 of 3 heeft.. hoorde dat de makers dedicated servers op gaan zetten in verschillende regio's waar de spellen uitgebracht zijn.

Ik zelf heb 1536/128up (Bits) en ook ik mag blij zijn als ik 4 personen lagvrij kan laten spelen, terwijl ik zelf speel.

Btw.. zou niet weten hoe je een dedicated server kan opzetten met dit spel, volgens mij zit dat er niet in, dus wordt het weer wachten op patches, of niet natuurlijk als gamespy arcade dat moet voorstellen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Verwijderd

Ik heb dedicated ook nog niet gezien... :(
Anders gaak hosten vanaf m'n pa's laptop en spelen via deze pc.. misschien dat'et dan minder laggy wordt ofzo.. :)
Maar het is voor nu dus alleen maar w88 op pacthes... :r

• Bajo
Laten we hopen dat de makers in die patch ook de optie respawn eens nader gaan bekijken, wordt er ziek van om elke keer te wachten tot iedereen dood is, reallistisch is leuk maar moet ook wel weer z'n grenzen kennen, aangezien geduld niks voor 'echte' hardcore gamers is :)

Verwijderd

idd... bij cs kan'et nog wel en maakt niemand zich er druk over. Maar niet in een spel waar je (meestal) enorme stukken moet lopen (is niet altijd een vervoer middel in OFP hoor.. :P .. :) )... |:(

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Dan maar wachten op patches :(

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-02 20:06

RvV

Ik was gisteren met 10 mensen aan het paintballen ofzo. Dat was echt niet leuk meer. Ventjes liepen gewoon door als je een hele clip in ze had geschoten. Dat ging je er achteraan en liepen ze door gebouwen enzo, er klopte echt niets meer van.
CTF met 14 man op cable ging ook niet echt. Alleen met 10 Duitsers op een ADSL server was het nog net te doen met een aantal seconden lag.
Nu speel het het nog wel eens met z'n 2en wat wel prima gaat. Volgens mij kan een host pc het ook niet allemaal aan. Moet je maar eens kijken wat een CS dedicated server doet als iemand ermee speelt.

Y'24

• Bajo
Net zo even nog gespeeld, zo'n 5tal nederlanders CTF.

Zat 1tje bij die volgens mij een 14k4 heeft, zoog de hele snelheid weg.
Natuurlijk vroeg ik hem vriendelijk het slagveld rustig te verlaten zonder 'court marshall' .. daarna deed alles het perfect..

Verwijderd

Hoe kick/ban je spelers eigenlijk?
/me moet nog steeds OFP orgineel halen dus.. :D

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 16:48 schreef Raven_ het volgende:
Hoe kick/ban je spelers eigenlijk?
/me moet nog steeds OFP orgineel halen dus.. :D
me too.....maar dat komt deze week nog wel :)

• Bajo
Bannen van spelers kan alleen via gamespy arcade.
In het spel zelf kun je niemand bannen, altans ben nog niks tegengekomen dat daar op leek, handleiding vluchtig doorgelezen.

Dit kan toch beter of niet :?

Wat ik ook jammer vind is dat die Mi24 Hind niet z'n gear kan intrekken, maar goed genoeg gezannikt :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
heeft er niemand een servertje runnen toevallig? alleen spelen is zo saai he :)

icq me zou'k zeggen :)

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 21:12

Shadowtje

Shadow

mooie ss trouwens >:)
maar het was echt nix
tank die rondjes draait (om zijn as) en dan kan je niet uitstappen (ik was driver, maar hij stuurde enkel zijn eigen wil)
ook zag je poppetjes zichzelf teleporteren ipv rennen.
hopen dat ze hier wat aan gaan doen, want zo kan je niet spelen...

dit is geen link

Pagina: 1