Goedemiddag,
M'n huidige setup is toe aan wat vernieuwing. Ik heb twee Dell U2415 monitoren welke nu nog hangen aan een Lenovo W520 laptop. Dit werkt niet echt soepel en ik denk dat dat komt doordat de Lenovo W520 simpelweg niet krachtig genoeg is om mijn twee schermen aan te sturen. Video kijken op 1080p gaat lastig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
M'n nieuwe desktop gaat voornamelijk gebruikt worden voor schoolwerk (lees 70% tekstverwerken, 30% modelleren en simulaties runnen). Als ik daar niet mee bezig ben zou ik het prettig vinden om op één van de schermen gewoon 1080p iets kan kijken terwijl ik op mijn andere scherm gewoon kan browsen oid zonder dat dat elkaar tegenwerkt. Ik heb ook een PS4, hij hoeft geen zware games te kunnen runnen.
Tools die ik gebruik om simulaties te runnen zijn CPN tools, Enterprise Dynamics en Arena. Software die ik verder gebruik die ik als "zwaar" beschouw, Photoshop, Mendix, Matlab, SPSS, Statgraphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag maximaal €800 uitgeven aan m'n nieuwe desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee Dell U2415 monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik sta open voor suggesties, denk niet dat ik echt iets specifieks nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons??
Graag hoor ik van jullie wat jullie zouden overwegen als simpele build die krachtig genoeg is om zonder problemen met m'n twee schermen te werken. Sommige van de processen, simulaties die ik voor school moet draaien zijn aardig zwaar. Zou fijn zijn als de computer nog normaal functioneert als hij daarmee bezig is.
M'n huidige setup is toe aan wat vernieuwing. Ik heb twee Dell U2415 monitoren welke nu nog hangen aan een Lenovo W520 laptop. Dit werkt niet echt soepel en ik denk dat dat komt doordat de Lenovo W520 simpelweg niet krachtig genoeg is om mijn twee schermen aan te sturen. Video kijken op 1080p gaat lastig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
M'n nieuwe desktop gaat voornamelijk gebruikt worden voor schoolwerk (lees 70% tekstverwerken, 30% modelleren en simulaties runnen). Als ik daar niet mee bezig ben zou ik het prettig vinden om op één van de schermen gewoon 1080p iets kan kijken terwijl ik op mijn andere scherm gewoon kan browsen oid zonder dat dat elkaar tegenwerkt. Ik heb ook een PS4, hij hoeft geen zware games te kunnen runnen.
Tools die ik gebruik om simulaties te runnen zijn CPN tools, Enterprise Dynamics en Arena. Software die ik verder gebruik die ik als "zwaar" beschouw, Photoshop, Mendix, Matlab, SPSS, Statgraphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag maximaal €800 uitgeven aan m'n nieuwe desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee Dell U2415 monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik sta open voor suggesties, denk niet dat ik echt iets specifieks nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons??
Graag hoor ik van jullie wat jullie zouden overwegen als simpele build die krachtig genoeg is om zonder problemen met m'n twee schermen te werken. Sommige van de processen, simulaties die ik voor school moet draaien zijn aardig zwaar. Zou fijn zijn als de computer nog normaal functioneert als hij daarmee bezig is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 197,- | € 197,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 209,- | € 209,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair VS450 | € 37,28 | € 37,28 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 140,08 | € 140,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 845,16 | |