Gsmweb.nl biedt een iPhone 5s wel heel goedkoop aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zie: pricewatch: Apple iPhone 5s 32GB Grijs

Bij GSMWeb.nl zie je dat ze 290 Euro vragen voor deze telefoon, de eerstvolgende aanbieder vraagt 409 Euro.

Op de website zie je dit staan als titel: "Apple iPhone 5S 32GB Pre Owned"

Kortom: gewoon een 2e hands telefoon. En niet eens op voorraad.

Volgens mij heeft Tweakers.net daar een andere plek voor: http://tweakers.net/aanbod/

Of mogen bedrijven de pricewatch vervuilen met gebruikte producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:58

Res-q

Redder in nood?

Ook mijn verbazing werd hierover gewekt. Ik heb een price-alert staan op dit artikel, vandaar dat deze mij ook opviel.
Helaas ben ik dit de afgelopen weken vaker tegengekomen, ook met refurbished producten.

Wat is het beleid van tweakers in deze gevallen?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Blue-eagle schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:34:
Zie: pricewatch: Apple iPhone 5s 32GB Grijs

Bij GSMWeb.nl zie je dat ze 290 Euro vragen voor deze telefoon, de eerstvolgende aanbieder vraagt 409 Euro.

Op de website zie je dit staan als titel: "Apple iPhone 5S 32GB Pre Owned"

Kortom: gewoon een 2e hands telefoon. En niet eens op voorraad.

Volgens mij heeft Tweakers.net daar een andere plek voor: http://tweakers.net/aanbod/

Of mogen bedrijven de pricewatch vervuilen met gebruikte producten?
Res-q schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:41:
Ook mijn verbazing werd hierover gewekt. Ik heb een price-alert staan op dit artikel, vandaar dat deze mij ook opviel.
Helaas ben ik dit de afgelopen weken vaker tegengekomen, ook met refurbished producten.

Wat is het beleid van tweakers in deze gevallen?
Refurb producten zijn inderdaad niet de bedoeling in de Pricewatch. Ik heb ze gerapporteerd naar mijn collega van Sales Support, die zal het verder oppakken en verwijderen. Bedankt voor de melding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uit nieuwsgierigheid: Kun je dit soort meldingen ook doen via de meldpuntlink voor foute prijzen in het popupje? Of moet hier per se een topic voor gemaakt worden aangezien het geen foute prijs is.

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 07-06-2016 14:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:59:
Uit nieuwsgierigheid: Kun je dit soort meldingen ook doen via de meldpuntlink voor foute prijzen in het popupje? Of moet hier per se een topic voor gemaakt worden aangezien het geen foute prijs is.
Ja hoor. Die link kan worden gebruikt voor alles wat mis is met die koppeling: prijs, levertijd, verzendkosten, deeplink naar de shop (dus naar een foutief of niet bestaand product). De naam van het meldpunt is wat ongelukkig gekozen, ik zal het doorgeven aan het productteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ok :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1