Hallo,
Afgelopen zondag is mijn pc ermee uitgescheiden. Of specifieker, de voeding. Nu kan ik een nieuwe voeding kopen, maar ik heb toch al een bredere kast nodig omdat de GPU niet past. Tegelijk wil ik dan ook een nieuw moederbord en CPU omdat die flink verouderd zijn vergeleken bij de GPU. Ik heb eigenlijk al een idee wat ik als vervanging wil, en wil nog weten of alles klopt. Vooral ook of de voeding sterk genoeg is.
(uiteraard moet alles goedkoop, want het ding ging stuk terwijl het gereserveerde budget noodzakelijkerwijs ergens anders heen moest
)
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Moederbord CPU combinatie, met nieuwe kast en voeding.
Wat is je budget?
Tussen de 3 en 400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik Denk nu aan een i5 6500 boxed, maar twijfel nog over het moederbord.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vorig jaar is er een nitro r9 380 ingegaan, en ik heb 2x4 gb corsair vengeance erin. De huidige kast is niet breed genoeg voor de videokaart, dus een nieuwe kast is nodig.
Ik game veel, hoef niet alles op ultra maar wil wel dat de nieuwe civ VI gaat draaien als een tierelier.
Dit is op het moment mijn lijst:
Is het echt waard om 15 eu meer uit te geven aan het mobo of maakt dat niet uit? Klopt de voeding?
Is er een manier om meer knal voor mijn centen te krijgen?
Bedankt alvast!
Afgelopen zondag is mijn pc ermee uitgescheiden. Of specifieker, de voeding. Nu kan ik een nieuwe voeding kopen, maar ik heb toch al een bredere kast nodig omdat de GPU niet past. Tegelijk wil ik dan ook een nieuw moederbord en CPU omdat die flink verouderd zijn vergeleken bij de GPU. Ik heb eigenlijk al een idee wat ik als vervanging wil, en wil nog weten of alles klopt. Vooral ook of de voeding sterk genoeg is.
(uiteraard moet alles goedkoop, want het ding ging stuk terwijl het gereserveerde budget noodzakelijkerwijs ergens anders heen moest
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Moederbord CPU combinatie, met nieuwe kast en voeding.
Wat is je budget?
Tussen de 3 en 400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik Denk nu aan een i5 6500 boxed, maar twijfel nog over het moederbord.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vorig jaar is er een nitro r9 380 ingegaan, en ik heb 2x4 gb corsair vengeance erin. De huidige kast is niet breed genoeg voor de videokaart, dus een nieuwe kast is nodig.
Ik game veel, hoef niet alles op ultra maar wil wel dat de nieuwe civ VI gaat draaien als een tierelier.
Dit is op het moment mijn lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
1 | MSI B85M-G43 | € 64,81 | € 64,81 |
1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 0,- | € 0,- |
1 | Sharkoon VG5-W Groen | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 53,50 | € 53,50 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,30 | € 89,30 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 557,46 |
Is het echt waard om 15 eu meer uit te geven aan het mobo of maakt dat niet uit? Klopt de voeding?
Is er een manier om meer knal voor mijn centen te krijgen?
Bedankt alvast!