Toon posts:

Welke Dell Notebook????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil per direct een nieuwe laptop kopen,
Nu ben ik er uit dat ik een Dell wil (voor zakelijk gebruik !!) Maar welke , de latitude of de Inspiron, en in welke configuratie (wat moet je absoluut wel nemen en wat niet??) Wat zijn jullie ervaringen?? Ik wil ook vanuit het buitenland kunnen werken dus met modem / netwerkkaart. Dit is mijn eerste laptop dus ik wil graag een goede koop doen. *D

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De Latitude is de wat luxere variant (maar dus ook duurder, helaas...)

Ik zou absoluut voor het 15-inch scherm van Dell kiezen, dat is echt (*kwijl*)^2 :9~ :9~

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 14:13 schreef wildhagen het volgende:
De Latitude is de wat luxere variant (maar dus ook duurder, helaas...)

Ik zou absoluut voor het 15-inch scherm van Dell kiezen, dat is echt (*kwijl*)^2 :9~ :9~
Ik moet er ook op kunnen (web)designen etc dus een 15" was wel een vereiste!!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Voor modem/netwerk zou ik een Xircom kaartje kopen. Heb je alles inéén.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze lijkt me wel lekker, de Dell Latitude C800, verkrijgbaar in 800, 850 of 1000 Mhz.

http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/bsd/products/model_latit_3_latit_c800.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.euro.dell.com/images/global/products/latit/dols_latit_c800_15w.jpg

Dat is dus een 15-incher, and it rulez!

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat precies met die modem cq netwerkkaarten, je kan er zoveel kiezen ik heb thuis een 100 mbit netwerk en isdn op de server. ik wil met de laptop mobiel mijn e-mail kunnen ontvangen en versturen en tevens kunnen FTP'en. Welke kaart(en) moet ik dan hebben???

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 25 juni 2001 14:16 schreef neo2001 het volgende:
Hoe zit dat precies met die modem cq netwerkkaarten, je kan er zoveel kiezen ik heb thuis een 100 mbit netwerk en isdn op de server. ik wil met de laptop mobiel mijn e-mail kunnen ontvangen en versturen en tevens kunnen FTP'en. Welke kaart(en) moet ik dan hebben???
Dit zijn mogelijke opties voor genoemde laptop.
Optional Modem V.90 & 10/100 Ethernet Combo (Mini PCI)*

--------------------------------------------------------------------------------

Modem:

Form Factor: Type IIIB with 124-pin SoDIMM

Data Transmission: Asynchronous

Tones Detected: Dial, busy, bong detect and ring

Line Requirements: RJ-11, Public Switched Network

Data Standards: ITU V.90, V.34 Annex 12, V.34, V.32bis, V.32, V.22bis, V.22, V.23, V.21, Bell 212A, Bell 103

Fax Standards: ITU V.17, V.29, V.27ter, V.21 channel send/receive,Group 3 fax, Class 1

Ethernet LAN

Form Factor: Type IIIB with 124-pin SoDIMM

Data Path Width: 32 bits

Data Rate Supported: 10 & 100 Mbps

Data Transmission: 10/100 NWAY Auto negotiation, Full Duplex

Ethernet Standards: IEEE 802.3 10Base-T, IEEE 802.3u 100Base-TX, Auto negotiation

Virussen? Scan ze hier!

• rayz
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11-2025

rayz

ALs er geen integrated netwerk inzet, koop dan een Xircom. Hier zit geen los touwtje aan en prik je de netwerk kabel direct in de kaart. Die losse verloopkabels gaan altijd kapot (vroeg of laat) een xircom is duurder maar is wel perfect.
Heb zel een latitude met xircom en bevalt perfect.

The Surf's Up... let's Ride...................

Verwijderd

Topicstarter
Je kan inderdaad een integrated modem/netwerkadapter nemen, dit is dan toch een goede keuze. ik denk nu zelf aan een inspiron 850 Mhz met win2000 256MB
Kijk maar:
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nlbsd&l=nl&m=nlg&c=671&n=1556&cu=nlbsd&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=-1&demo=&gc=&sbc=nlbsdinspn&co=&b=22251

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die is ook niet slecht nee, hoewel ik het scherm wel wat minder vind dan die van de Latitude. Maar financieel scheelt het een flinke slok ja :)

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1