Notificaties uitzetten voor een specifieke thread

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit toevallig in het Ibood Hunt topic en elke keer als iemand je post quote krijg je een notificatie. Zijn notificaties ook uit te zetten voor specifieke threads, veelal SC topics.
Eigenlijk net zoals bij facebook dat je in een groep notificaties kan onderdrukken.

:>

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 07-06-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:58:
Zijn notificaties ook uit te zetten voor specifieke threads, veelal SC topics.
Eigenlijk net zoals bij facebook dat je in een groep notificaties kan onderdrukken.
Ik geloof niet dat dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat het ook lastig wordt, zeker als wijziging op een bestaand platform.
Je zou dan per user bij moeten houden in welke threads hij gereageerd heeft en daar een booelan bijhouden, disable notifications oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:08:
Denk dat het ook lastig wordt, zeker als wijziging op een bestaand platform.
Je zou dan per user bij moeten houden in welke threads hij gereageerd heeft en daar een booelan bijhouden, disable notifications oid.
Het zou een mogelijkheid zijn op het moment dat je je op topics kan 'abonneren'. Je zou dan notificaties kunnen beperken tot topics waar je je op geabonneerd hebt en zo voor jezelf onderscheid maken tussen zaken die je daadwerkelijk actief wilt blijven volgen en zaken waar je dat minder belangrijk vind. Dit is echter een feature die voorlopig nog in de ijskast staat...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

crisp schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Het zou een mogelijkheid zijn op het moment dat je je op topics kan 'abonneren'. Je zou dan notificaties kunnen beperken tot topics waar je je op geabonneerd hebt en zo voor jezelf onderscheid maken tussen zaken die je daadwerkelijk actief wilt blijven volgen en zaken waar je dat minder belangrijk vind. Dit is echter een feature die voorlopig nog in de ijskast staat...
Verder lijkt me dit de omgekeerde wereld. Ik wil graag notificaties hebben van alle posts / quotes. Dus ik zou dan per reactie moeten aangeven of ik wel of geen notificatie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:24:
[...]

Verder lijkt me dit de omgekeerde wereld. Ik wil graag notificaties hebben van alle posts / quotes. Dus ik zou dan per reactie moeten aangeven of ik wel of geen notificatie wil.
Nee, op topicbasis, waarbij je standaard jezelf 'abonneert' wanneer je een reactie plaatst (tenzij je een vinkje uitzet oid). Note dat dit nog maar slechts een idee is waarvan het concept nog uitgewerkt moet worden. Ik noem het alleen maar omdat het kan aansluiten op wat je wilt bereiken ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

crisp schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:13:
[...]
Nee, op topicbasis, waarbij je standaard jezelf 'abonneert' wanneer je een reactie plaatst (tenzij je een vinkje uitzet oid). Note dat dit nog maar slechts een idee is waarvan het concept nog uitgewerkt moet worden. Ik noem het alleen maar omdat het kan aansluiten op wat je wilt bereiken ;)
Ah zo. Ik begrijp het! In dat geval is het wel gewenst gedrag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En ook redelijk gangbaar, bij de conculega's ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1