Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:28
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om tijdens trainingen en wedstrijden beelden terug te kijken van mijn team. Hierbij is het lastig om beelden op te nemen en later terug te spelen, omdat de speelsters (en ikzelf) dan niet direct de visuele feedback krijgen waar ik naar opzoek ben.

Ik ben daarom op zoek naar een (action)cam die beelden met een delay van +-5-30sec naar mijn tablet/laptop kan streamen en dit liefst zonder vaste internetconnectie.
Voorbeeld: http://heldenonline.nl/up...3979/giovanni__inhoud.jpg
Ik snap dat hun systeem een stukje uitgebreider zal zijn, maar alleen de delay en opnemen zijn voor mij voldoende.

Budget: zo laag mogelijk. Ik moet dit als coach zelf betalen en zo hoog is de vergoeding ook weer niet ;)

thnx in advance

Jacco

EDIT: plaatje toegevoegd

[ Voor 26% gewijzigd door Jacco91 op 07-06-2016 10:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

Garyu

WW

Wat heb je aan apparatuur beschikbaar? Tablet, laptop, camera? Hoe mobiel moet het geheel zijn? Waar wil je de camera plaatsen? Op een helm, of een statief?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Wat is eigenlijk het probleem met opnemen van het materiaal? Zo kun je het zelfs nog meerdere keren (vertraagd) terug kijken. Het streamen met een delay lijkt me erg ongebruikelijk in een out-of-the-box oplossing aangezien je vaak de delay zo laag mogelijk wil hebben.

Kun je uitleggen wat je bedoeld met "visuele feedback" en wat het probleem is met opnemen?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:58
Dit is wat je zoekt denk ik:

http://www.kinovea.org/

Connect een camera via USB of wifi met een laptop en laat deze software de video vertraagd afspelen. Heeft ook extra functies als hoeken meten etc erbij zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

Garyu

WW

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Een standaard camera die kan streamen naar een laptop is volgens mij voldoende, dan kan je de stream openen in VLC of een andere mediaplayer en de stream vertraagt afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco91
Garyu schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:29:
Wat heb je aan apparatuur beschikbaar? Tablet, laptop, camera? Hoe mobiel moet het geheel zijn? Waar wil je de camera plaatsen? Op een helm, of een statief?
Ik heb zelf een laptop (convertible) en tablet om de beelden op af te spelen. Camera en software heb ik nog niet (VLC heb ik wel)
Ventieldopje schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:35:
Wat is eigenlijk het probleem met opnemen van het materiaal? Zo kun je het zelfs nog meerdere keren (vertraagd) terug kijken. Het streamen met een delay lijkt me erg ongebruikelijk in een out-of-the-box oplossing aangezien je vaak de delay zo laag mogelijk wil hebben.

Kun je uitleggen wat je bedoeld met "visuele feedback" en wat het probleem is met opnemen?
Ik wil de beelden graag direct terug kunnen (laten) kijken. Dus een actie maken en gelijk naar het scherm om te kijken wat er goed of minder goed ging. Dit werkt veel beter dan alleen verbale feedback van een coach.
revertive schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:40:
Een standaard camera die kan streamen naar een laptop is volgens mij voldoende, dan kan je de stream openen in VLC of een andere mediaplayer en de stream vertraagt afspelen.
Werkt dat dan via de spoorsynchronisatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco91
arvidbeheerder schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:36:
Dit is wat je zoekt denk ik:

http://www.kinovea.org/

Connect een camera via USB of wifi met een laptop en laat deze software de video vertraagd afspelen. Heeft ook extra functies als hoeken meten etc erbij zitten.
Zit even op hun site te kijken en zie daar ook live delay staan in de laatste versie. Die ga ik dus zeker bekijken en proberen. Thnx!!
Pagina: 1