wat is jullie ervaring met het colocaten van een server ? iets zoals trueserver ofzo, maar dan een beetje betaalbaar
datalimiet zo rond de 5 a 10 gig p/m
Verwijderd
widexs heb je gloof ik max 10 gb per maand, maar zodra je overheen overgaat wor het echt duur...hoe dan ook, als je zelkf dus server neerplant zal het wel goeikome....maar widexs administratie en helpdesk zuigt groottijd
dubbelpost... (wat zitten die edit en quote knop toch dicht bij elkaar)
Fl. 175,- per maand.Op maandag 25 juni 2001 15:03 schreef wibblemoo het volgende:
en de prijs van widexs ?
Extra dataverkeer is Fl. 40,- per GB.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
hmm heeft iemand toevallig een 19" rack in de aanbieding ?
Verwijderd
hoeveel wil je er?Op maandag 25 juni 2001 15:45 schreef wibblemoo het volgende:
hmm heeft iemand toevallig een 19" rack in de aanbieding ?
WideXS is goed als je waar voor je geld wilt. Voor 175 piek heb je 20 Gb/maand, hiervoor betaal je bij de meeste minimaal het dubbele.
Zorg echter wel dat je niet over je limiet gaat of maak hier van tevoren afspraken over.
Verder zijn zaken als snelheid, toegang coloruimte, behulpzaamheid medewerkers bij widexs perfect.
Verder heb je bij colo geen echte helpdesk nodig (colo betekend dat jij de server beheerd en niet zij), dus boeit het niet of deze zuigt (wat niet mijn ervaring is).
Heb je geld genoeg, dan heb ik goede ervaringen met UU-net en Xs4all, dit zijn echt topbedrijven, alleen vrij (understatment) prijzig.
Zorg echter wel dat je niet over je limiet gaat of maak hier van tevoren afspraken over.
Verder zijn zaken als snelheid, toegang coloruimte, behulpzaamheid medewerkers bij widexs perfect.
Verder heb je bij colo geen echte helpdesk nodig (colo betekend dat jij de server beheerd en niet zij), dus boeit het niet of deze zuigt (wat niet mijn ervaring is).
Heb je geld genoeg, dan heb ik goede ervaringen met UU-net en Xs4all, dit zijn echt topbedrijven, alleen vrij (understatment) prijzig.
Luna.nl
fl. 150,-
Ik zie hier reacties boven van "nacalculatie" van traffic indie je boven de 20 GB komt. WideXS is hier inderdaad extreem duur (en daar wijkt men niet van af). Luna weet ik niet.
Net gekeken bij www.2fast.nl, die zijn inderdaad stukken goedkoper voor extra dataverkeer. Heel erg reele prijzen lijkt mij. Je betaald ook minder als je meer afneemt. Echter, als je aan 20 GB genoeg hebt (WideXS, Luna), is de co-locatie van 1 server (bv. 4U) weer vrij prijzig. Dat zal wel door de "dure" lokatie komen...
fl. 150,-
Ik zie hier reacties boven van "nacalculatie" van traffic indie je boven de 20 GB komt. WideXS is hier inderdaad extreem duur (en daar wijkt men niet van af). Luna weet ik niet.
Net gekeken bij www.2fast.nl, die zijn inderdaad stukken goedkoper voor extra dataverkeer. Heel erg reele prijzen lijkt mij. Je betaald ook minder als je meer afneemt. Echter, als je aan 20 GB genoeg hebt (WideXS, Luna), is de co-locatie van 1 server (bv. 4U) weer vrij prijzig. Dat zal wel door de "dure" lokatie komen...
prijs ?Op maandag 25 juni 2001 16:02 schreef sproggle het volgende:
[..]
hoeveel wil je er?
erm begrijp ik die site verkeerd of kan ik alleen per container daar bestellen ?Op maandag 25 juni 2001 16:11 schreef The Source het volgende:
http://www.procase.nl
van de site:
Packaging /Shipping
1250 pcs/20'container
2500 pcs/40'container
Verwijderd
hmm je kan gewoon losse bestellen hoor, heb ik ook gedaan gewoon fax sturen met wat je erop wilt.. dacht trouwens ook dat ze je KvK wilde zien..Op maandag 25 juni 2001 20:05 schreef wibblemoo het volgende:
[..]
erm begrijp ik die site verkeerd of kan ik alleen per container daar bestellen ?
van de site:
Packaging /Shipping
1250 pcs/20'container
2500 pcs/40'container
Verwijderd
WideXS is perfect, mits je zelf ruime ervaring hebt met het beheren van je server en vooral de software die daarop draait. Van WideXS hoef je niet meer te verwachten dan hooguit resetten, maar verder moet je echt alles zelf doen. Het is een perfecte provider voor mensen die alleen een netwerk willen, en geen nonsens shit eromheen.
Ik heb i.i.g. goede co-locating ervaringen met WideXS
Ik heb i.i.g. goede co-locating ervaringen met WideXS
Verwijderd
Ik heb zelf sinds kort een account by www.jouwachternaam.com naar mijn mening wel een goede, maar het is dan ook mijn eerste..
Ik betaal 150 gulden per jaar, je kunt de cash gewoon overmaken.. Voor dat geld heb ik 25 pop adressen en ongelimiteerd aliassen, verder 100mb aan webspace en 1 GB aan traffic per maand. Ze ondersteunen ook veel scripts en binnenkort ook MySQL voor 20 piek per jaar extra.
Even erbij vermelden dat ik wle het premium pakket gekozen heb, ze hebben dus ook goedkoper.
Ik heb er sinds 2 maanden nog niet uitgelegen, service is snel en behulpzaam. Persoonlijk ben ik er zeer tevreden mee.
Edit: je kunt trouwens ook meteen kijken of het domein dat je wilt al gereserveerd/in gebruik is of niet, je kunt kiezen uit .net .nl .com en een aantal maffe..
Ik betaal 150 gulden per jaar, je kunt de cash gewoon overmaken.. Voor dat geld heb ik 25 pop adressen en ongelimiteerd aliassen, verder 100mb aan webspace en 1 GB aan traffic per maand. Ze ondersteunen ook veel scripts en binnenkort ook MySQL voor 20 piek per jaar extra.
Even erbij vermelden dat ik wle het premium pakket gekozen heb, ze hebben dus ook goedkoper.
Ik heb er sinds 2 maanden nog niet uitgelegen, service is snel en behulpzaam. Persoonlijk ben ik er zeer tevreden mee.
Edit: je kunt trouwens ook meteen kijken of het domein dat je wilt al gereserveerd/in gebruik is of niet, je kunt kiezen uit .net .nl .com en een aantal maffe..
Verwijderd
hahaOp dinsdag 26 juni 2001 01:06 schreef MyDreams het volgende:
verder 100mb aan webspace en 1 GB aan traffic per maand.
1: wat moet je in godsnaam kwijt op 100mb voor een website (mp3's ed zijn uiteraard verboden)
2: zelfs als je al 100mb aan je website zou besteden, dan kunnen er dus maar 10 bezoekers per maand komen
maw staat echth eel erg totaal niet met elkaar in verhouding. sterker nog, ik kan zelfs nog wel 100mb bieden met 1gb dataverkeer... hdruimte is immers GOEDKOOP aangezien je tegenwoordig al een 40gb hd hebt voor paar piek. dataverkeer is het duurste ongeveer en daar bezuinigen ze dus op... lekker lame dus
Verwijderd
jezus.. Ik kap nu echt voor een week met posten. Al mijn posts komen in de verkeerde threads terecht.
Die post had hier niet moeten staan.
*hoopt dat deze wel op de goede komt
Die post had hier niet moeten staan.
*hoopt dat deze wel op de goede komt
Verwijderd
npOp dinsdag 26 juni 2001 01:33 schreef MyDreams het volgende:
jezus.. Ik kap nu echt voor een week met posten.
Pagina: 1