Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen maar ik kan niet kiezen tussen drie modellen. De Motorola moto G 4G, De Wiko fever 4G en de Huawei p8 lite. Deze drie smartphones zijn prijs-kwaliteit evenwaardig daarom vind ik het net zo moeilijk om een keuze te maken.
Zijn er mensen die goede/slechte ervaringen hebben met deze smartphones?

Alvast bedankt

Bart
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthewhay
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 09:32
kijk ook eens naar de Lenovo K5 zeer goede specs voor een leuke prijs

pricewatch: Lenovo K5 Grijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadviezen horen in MAA thuis. Schopje die kant op.

Verder zou je de OP nog wat willen uitbreiden met wat wensen. We missen onder andere je budget en waar je de telefoons voor wilt gebruiken.

[ Voor 56% gewijzigd door rens-br op 07-06-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
De Moto G is louter positief, de Huawei heeft een eigen saus over de software waar sommigen niet van houden en ook zijn er soms wat bugs met de software, Wiko geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Bart,

Het is een beetje afhankelijk met wat je doet met je telefoon. Maak je veel video's ermee of game je er vooral op. Als we zulke informatie weten zouden we je iets beter te woord kunnen staan aangezien ieder toestel zijn up's/down's heeft.

Zelf ben ik erg te spreken over de Moto G4, maar deze is wel minder geschikt voor gamen in vergelijking met de andere toestellen die je zelf al voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjahw
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-01-2020
Weet niet of je snelheid belangrijk vind, maar ik gebruik de Wiko Fever nu een maand of 2 en deze is echt snel. Apps werken razendsnel, foto's en filmpjes maken gaat prima, kwaliteit valt mij erg mee. Kijk ook bijv veel Netflix en HBO ed en dat werkt echt erg goed. Scherm is groot genoeg, groter wil ik niet, omdat je dan met goed fatsoen deze niet meer in 1 hand kunt houden. Ook via bluetooth connecten met mijn smartwatch en carkit ed werkt ook prima. Dual sim is ook praktisch. Alleen opladen duurt best lang, maar dat gebeurt snachts dus vind ik geen probleem. Telefoon is na een dag gebruik niet leeg. Ik vind de felle kleuren van de pictogrammen handig, deze kan je goed buiten in de zon zien. Gebruik veel apps icm mn smartwatch, dat werkt erg goed.
Voor dit geld is deze telefoon eigenlijk veel meer dan dat ik verwacht had.
Pagina: 1