Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games makkelijk kunnen runnen (ultra is niet nodig) maar zeker wel een nette kwaliteit en genoeg fps!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen
Ik wil gaan Livestreamen, Gamen, Editten, Photoshop. (geen idee of het relevant is maar ik speel vooral veel league of legends maar ben van plan om ook wat dayz en overwatch te spelen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX 1100
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De 1100 is excl verzendkosten en etc wat erbij komt kijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas weet ik niet wat voor merk het is, maar heb hier nog een 1tb hd liggen en beeldscherm enzo heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor, verder maakt het niet echt uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja het liefst een gtx 970 of een 1070 ze schelen toch niet super veel van elkaar in prijs is mij verteld!
maar in performance wel.
of een amd videokaart die 1 van deze kaarten outclassed.
Ga je overklokken?
Als ik grote verschillen kunt zien in performance, ja dan wel anders nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het enigste wat ik wil als behuizing is de nzxt s340 witte versie, verder wil ik dat alles past. En dan had ik 1 vraag los van alles van dit, hoe installeer ik windows op een pc zonder dvd drive? Want ja die dvd drive vind ik onnodig.
De nieuwste games makkelijk kunnen runnen (ultra is niet nodig) maar zeker wel een nette kwaliteit en genoeg fps!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen
Ik wil gaan Livestreamen, Gamen, Editten, Photoshop. (geen idee of het relevant is maar ik speel vooral veel league of legends maar ben van plan om ook wat dayz en overwatch te spelen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX 1100
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De 1100 is excl verzendkosten en etc wat erbij komt kijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas weet ik niet wat voor merk het is, maar heb hier nog een 1tb hd liggen en beeldscherm enzo heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 342,95 | € 342,95 |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 689,30 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor, verder maakt het niet echt uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja het liefst een gtx 970 of een 1070 ze schelen toch niet super veel van elkaar in prijs is mij verteld!
maar in performance wel.
of een amd videokaart die 1 van deze kaarten outclassed.
Ga je overklokken?
Als ik grote verschillen kunt zien in performance, ja dan wel anders nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het enigste wat ik wil als behuizing is de nzxt s340 witte versie, verder wil ik dat alles past. En dan had ik 1 vraag los van alles van dit, hoe installeer ik windows op een pc zonder dvd drive? Want ja die dvd drive vind ik onnodig.