Onjuiste review laptop best buy guide

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 776019

Topicstarter
Geachte redactie,

Naar aanleiding van jullie best buy guide heb ik de volgende laptop aangeschaft.
reviews: Laptop Best Buy Guide - Juni 2016
In tegenstelling tot jullie opmerking dat er een 2.5" hdd/ssd geplaatst kan worden ontbreekt er op het moederbord de aansluiting voor de ssd. Er is in de behuizing wel degelijk ruimte voor een hdd/ssd maar er is geen mogelijkheid om deze daadwerkelijk aan te sluiten. :'(
Dacht dat ik dit even moest melden zodat jullie de review kunnen aanpassen

Groeten,
Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

kan zelf een 2,5"-drive plaatsen
Bedoelen ze met drive niet toevallig zo'n vervanger van de dvd drive (bay)?
http://www.ebay.com/sch/2.../158816/bn_2802323/i.html

Maar desalniettemin staat het er niet duidelijk..
Er is in de behuizing wel degelijk ruimte voor een hdd/ssd maar er is geen mogelijkheid om deze daadwerkelijk aan te sluiten.
En dit maakt het ook onduidelijk, waarom zouden ze wel een bay plaatsen maar geen aansluiting.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Humma Kavula schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:18:
[...]

Bedoelen ze met drive niet toevallig zo'n vervanger van de dvd drive (bay)?
http://www.ebay.com/sch/2.../158816/bn_2802323/i.html

Maar desalniettemin staat het er niet duidelijk..
Deze gedachte kwam in mij ook nog op. Maar de aansluiting voor de dvd drive zou niet in 1 x een hdd in kunnen. Daarvoor zou er een soort van adapter voor nodig zijn. Ik heb nog nooit een hdd in een odd-tray gedaan, misschien hoort dit wel zo.
[...]

En dit maakt het ook onduidelijk, waarom zouden ze wel een bay plaatsen maar geen aansluiting.
Volgens laptopshop is de opslag niet uitbreidbaar.
http://www.laptopshop.nl/...-satellite-p50-c-17f.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had eigenlijk wel een reactie verwacht van tweakers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
De auteur van het Toshiba-stuk van de lbbg zit op het moment in het buitenland, dus even in zijn plaats: ik heb het artikel geupdate zodat anderen bij dezen gewaarschuwd zijn en ik zal nog ff checken hoe het zit met die sata-connectors.
Bedankt voor de opmerking en ik hoop dat je toch nog plezier van de laptop hebt, of 'm zonder problemen terug hebt kunnen sturen :)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PiweD schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:08:
De auteur van het Toshiba-stuk van de lbbg zit op het moment in het buitenland, dus even in zijn plaats: ik heb het artikel geupdate zodat anderen bij dezen gewaarschuwd zijn en ik zal nog ff checken hoe het zit met die sata-connectors.
Bedankt voor de opmerking en ik hoop dat je toch nog plezier van de laptop hebt, of 'm zonder problemen terug hebt kunnen sturen :)
Dat verklaart t. Ben benieuwd wat er uitkomt.
Laptop gisteren weer teruggestuurd en inmiddels lenovo y700 besteld
Pagina: 1