Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wachten, of nu kopen?

Pagina: 1
Acties:

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-11 13:38
Nu de nvidia kaarten zijn aangekondigd, en er geruchten zijn dat er binnenkort nieuwe laptops uitkomen met die kaarten, is het dan handig even te wachten met de aanschaf van een nieuwe? Mijne kan opzich nog wel even mee, maar wordt wel tijd voor wat anders.

• Audiowaste
  • Laatst online: 24-11 09:54
Als hij nog even mee kan, dan zou ik gewoon wachten.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31

D4NG3R

kiwi

:)

Bij hardware is het in principe vrij simpel: Wil je het nu kopen, koop het dan. Kan je wachten, wacht dan. Wat vandaag nieuw is is morgen alweer verouderd.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• twowheeler
Ja dat sowieso, maar ik verwacht wel kortingen op bijvoorbeeld een huidige generatie met een gtx970m. 960m is nu al rond de 1000 te krijgen. M'n huidige laptop functioneert nog, maar de leeftijd begint nu wel te tonen. Na 5 jaar mag het ook wel eens.

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
twowheeler schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:07:
Ja dat sowieso, maar ik verwacht wel kortingen op bijvoorbeeld een huidige generatie met een gtx970m. 960m is nu al rond de 1000 te krijgen. M'n huidige laptop functioneert nog, maar de leeftijd begint nu wel te tonen. Na 5 jaar mag het ook wel eens.
(Wat ik tussen de regels door lees is dat je een prima laptop hebt)
Zeg gewoon dat je koopgeil bent. Is niks mis mee hoor. ;)

Mijn stelregel is: veranderen kost geld, en conservatisme loont. Je weet wat je hebt, iets anders is lang niet altijd beter.
Veel mensen vinden verandering gewoon leuk als beleving, maar is dus niet zonder risico.

[ Voor 4% gewijzigd door Bruin Poeper op 07-06-2016 16:08 ]

• twowheeler
nee, mijne is zeker niet prima. hij is wel repareerbaar gebleken. Asus heeft dat ding goed in elkaar gescheten. Maar het display heeft kuren met de backlight, en een scharnier is alweer kapot gegaan. Probleem is juist dat ik pas iets wil vervangen als het echt kapot is, daarom heb ik hem al zovaak gefixt. Maar ivm studie kan ik weinig risico nemen

Ja oke en stiekem is een nieuwe ook wel leuk natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door twowheeler op 07-06-2016 21:26 ]

• easygoingmartin
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 09:59
Ik weet zelf ook niet wat te doen. Geruchten gaan nu dat nvidia de eerste n17x gpu's onthult in de eerste week van augustus. Als er dan ook laptops uitkomen met die gpu's vóór september dan zou ik wachten

• twowheeler
Ja maar het nadeel is dat die dan waarschijnlijk super duur zijn. Als het goed is worden de vorige (of huidige) generatie dan weer goedkoop. Plus die back to school acties

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:51
Als je nu het geld hebt liggen en je wil gewoon een nieuwe (wat ik een beetje tussen de regels door lees), dan zou ik gewoon nu iets kopen. Er blijft namelijk altijd wel een 'reden' om te wachten ;)

n.a.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:49

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

wacht al 2 jaar met mijn nieuwe aankoop blijkbaar kan het pas in January 2017 (desktop). Voor die 10-20 fps of kleine beetje rekenkracht erbij ga ik niet van weer van die prijzen per component betalen.

• twowheeler
zit nu te dubben hiertussen: http://tweakers.net/pricewatch/compare/475752;482577/

Sowieso enorme upgrade komende van een laptop met een i3 en een 310m

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Dell inspiron 15 7559 zou je ook nog kunnen overwegen. Te koop bij op de Dell site en als je student bent met 10% korting te halen. Qua specs bijna gelijk aan de lebobo en Asus die je al noemde.

• twowheeler
CCJJVV schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:25:
Dell inspiron 15 7559 zou je ook nog kunnen overwegen. Te koop bij op de Dell site en als je student bent met 10% korting te halen. Qua specs bijna gelijk aan de lebobo en Asus die je al noemde.
Thanks! Helemaal niet aan dell gedacht. Ik heb nu een asus en die is erg goed bevallen qua degelijkheid en software. Hoe is dell wat dat betreft?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:29

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

twowheeler schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:22:
zit nu te dubben hiertussen: http://tweakers.net/pricewatch/compare/475752;482577/

Sowieso enorme upgrade komende van een laptop met een i3 en een 310m
En als je tussen die 2 moet kiezen zou ik 100% voor de Lenovo gaan, SSD al erin (en ja, die kun je bij de Asus erin zetten, maar goed), veel grotere accu en een iets minder excentriek ontwerp. Daarnaast krijg je een verlicht toetsenbord en is hij een centimeter dunner.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
twowheeler schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:28:
[...]

Thanks! Helemaal niet aan dell gedacht. Ik heb nu een asus en die is erg goed bevallen qua degelijkheid en software. Hoe is dell wat dat betreft?
Dan zou je eventueel wat reviews moeten lezen zijn er een aantal op Tweakers en volgens mij ook 1 door Tweakers.

• twowheeler
kuusj98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:29:
[...]

En als je tussen die 2 moet kiezen zou ik 100% voor de Lenovo gaan, SSD al erin (en ja, die kun je bij de Asus erin zetten, maar goed), veel grotere accu en een iets minder excentriek ontwerp. Daarnaast krijg je een verlicht toetsenbord en is hij een centimeter dunner.
Ja enige waar ik mee zit is de reputatie van Lenovo. Al gaat die vooral op voor de wat goedkopere modellen. Vanavond maar eens wat goede reviews zoeken
Pagina: 1