Toon posts:

Programma start maar geeft het niet weer....

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...Hallo, had ff een vraagje. Ik heb een programa op mijn laptop staan maar opend alleen op de achtergrond als ik het wil opstarten. Ik gebruik windows 7.Ook heb ik een andere computer waarop het programma staat en daar werkt het wel goed op en ook daar staat windows 7 op.

Hoop dat je mij kan helpen.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10 16:40
... en dan pakken we nu massaal onze glazen bol en zien daarin op magische wijze wat het bewuste programma is? :+

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het programma dat niet start heet ''active sky advanced''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:40

Emiel1984

Made in NL

Sluit je wel is een extern scherm aan? Ik herken het als een probleem dat het programma start op het 2e scherm, omdat je daarop het programma de laatste keer had afgesloten.

Echter houd deze er dan geen rekening mee als deze er helemaal niet meer is bij het opstarten.

[ Voor 9% gewijzigd door Emiel1984 op 06-06-2016 19:53 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je ziet wel dat het programma actief is door een icoon ervan op de taakbalk en als je je muis er overheen houd, krijg je een thumbnail te zien van het venster dat je zou moeten zien?

Zoja, dan zorg je dat het programma focus heeft en druk je op alt+spatie, gevolgd door 'm' of 'v', afhankelijk of je een Engelse of Nederlandse editie hebt. Dan gebruik je de pijltjestoetsen eerst, waarna je met de muis het scherm op de juiste plek kan schuiven.

Zoniet, tja, plaatje zou dan wel helpen. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je gevonden via Google? DePaul heeft gelijk, wij hebben geen glazen bol :P

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Pagina: 1