Toon posts:

Foutmelding videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg een foutmelding van mijn videokaart, namelijk: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43). Heb al aantal dingen geprobeerd maar niks lukt. Heb ook paar forums doorgelezen en daar stond dat ze dan kapot waren. Hoe kan dit opeens gebeuren, want gister deed alles het perfect en start hem vandaag weer op en dan krijg ik dit. Nog een verklaring hiervoor? Het is een GeForce GT 640, heb de pc nu 1 tot 2 weken maar de videokaart al iets van 2 jaar of misschien iets langer.

Mvg, Kevin

Alle reacties

Verwijderd

Hoe ziet de rest van je systeem eruit? Alle onderdelen merk en type.

• Vini-Vidi-Vici
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-01 22:25
eerste stap is altijd even controleren of je drivers up-to-date zijn. Doe dat eerst even, en eventueel daarna dat je even opsomt wat je al precies geprobeerd hebt. Ook je systeeminfo is interessant voor ons.

-

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-01 19:52

Nemesizz

Untouchable

Heb al aantal dingen geprobeerd maar niks lukt
Misschien even vermelden wát je precies hebt geprobeerd en wat de resultaten waren, glazen bollen doen het meestal niet zo goed :P (anders word het ook lastig om tips te geven van wat je misschien kan proberen).
Hoe kan dit opeens gebeuren, want gister deed alles het perfect en start hem vandaag weer op en dan krijg ik dit
Dat is met alles dat kapot gaat, net deed ie het nog, nu is ie stuk. Kan met alles gebeuren, van auto tot TV, en computer onderdelen zijn daar (helaas) geen uitzondering op.
Het is een GeForce GT 640, heb de pc nu 1 tot 2 weken maar de videokaart al iets van 2 jaar of misschien iets langer.
Misschien even de specificaties van je PC neerzetten wat anderen ook al zeggen, misschien dat daar iets aan opvalt of iets dergelijks.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Zoals anderen aangeven even complete specs posten. Probeer de drivers verder eens te verwijderen en nieuwe of een andere versie te installeren.

Het kan overigens best dat de kaart stuk is, er hoeft maar 1 component gaar te zijn of een kapot soldeersel en je krijgt dat soort codes/mankementen.