Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb een vraagje over de LG G4 via T-Mobile.
Weet/heeft iemand hier nog informatie over de T-Mobile aanbieding bij de introductie van de LG G4?
Er staat mij namelijk iets bij dat het abonnement+mobile €27,50 zou zijn, maar ik zie nu dat ik per maand €40 betaal.
Volgens T-Mobile is dat terecht, maar het staat mij zo bij dat het €27,50 zou zijn, zodat ik nu via deze weg probeer uit te vinden of mijn geheugen echt zo slecht is.....
Alvast bedankt voor reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:51
Hij is toen een paar keer van prijs veranderd. Hij was meestal rond 37 a 40. Ik dacht dat hij rond of wat boven 40 geintroduceerd is. Toen hij al even liep kwam er even een tijd iets van de Overstapweken ofzoiets met reclames die aan de voetbaltransferperiode moesten doen denken. Zou best kunnen dat hij toen even 27 was. Staat me vaag bij.
Maar wat is een abbonnement? Toen werkte T-Mobile al met het stel samen en bij en toestelsysteem . Het meest kale abbonnement was alleen 64KB en SMS. Minuten en MBs er bij kon in een aantal varianten en bij een vrij basaal abbonememt was dat dan nog zo 15 euro meer dan het allerkaalst. Misschien zit het hem daarin?
Je hebt in ieder geval ergens voor getekend, zoek t contract, de bevestigmail ofzo er bij of vraag t op. Vaak kan je het tegenwoordig vrij makkelijk op je Mijnsitedeel vinden of opvragen, provides weten dat dat discussie scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de aanbieding van T-Mobile. Dit was toen 37,50 euro per maand voor de LG G4. Inclusief 3 Gig internet, 120 EU minuten, onbeperkt bellen Nederland en onbeperkt SMS.

Afgesloten per 5 juni 2015. Vanwege de inflatie betaal ik nu per maand 37,67 euro per maand. Hoe jij aan de 27,50 euro komt is mij onbekend. Deze aanbieding zag ik toen niet. Misschien zonder 4G? Je kan gewoon inloggen op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement en daar zie je netjes je abonnement welke je had afgesloten. Bij de facturen kun je terugkijken naar de maandelijkse afschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik denk dat de topic starter inmiddels wel voldoende informatie geeft gevonden na 3 maanden. Oude topics kicken is dan ook niet gewenst.

Dit topic is gesloten.