Ik weet niet wel moederbord ik moet halen
heeft meschien iemand tips
en je mag ook wel zeggen welke prosesor ik moet hebben
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Koop een intel + bijbehorend mobo, lekker makkelijkOp maandag 25 juni 2001 13:54 schreef IIyama het volgende:
Verwijderd
Ja je moet wel een mobo hebben, anders doet je processor niet zoveelOp maandag 25 juni 2001 13:54 schreef IIyama het volgende:
MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAOp maandag 25 juni 2001 14:08 schreef ZeroX15 het volgende:
Ik ga voor Asus
(op de toon van: "Ik ga voor Edah")
Verwijderd
volgens mij wordt er vandaag niet gelezenOp maandag 25 juni 2001 14:09 schreef IIyama het volgende:
Ik weet nog helemaal niets ik dacht wel aan een pentium 4 1,4GHz maar ik heb wel gehoord dat die athlons toch beter zijn dus ik weet nog niets
In ***** naam gebruik de search alle antwoorden zijn al gegeven!!Op maandag 25 juni 2001 14:09 schreef IIyama het volgende:
Ik weet nog helemaal niets ik dacht wel aan een pentium 4 1,4GHz maar ik heb wel gehoord dat die athlons toch beter zijn dus ik weet nog niets
Engineering
Waarom zou je je aanmelden als je niets wilt posten?Op maandag 25 juni 2001 14:12 schreef memendo het volgende:
speciaal aangemeld om iets te posten of niet dan!!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Doe toch eens relaxed man. Als je die jongen niet wil helpen dan doe je dat toch niet. Je kan hem ook wat links geven naar de andere topics. De meeste dingen zijn ooit al eens gevraagd, dus dan moeten we maar ophouden met vragen stellen ofzo.Op maandag 25 juni 2001 14:12 schreef memendo het volgende:
[..]
In ***** naam gebruik de search alle antwoorden zijn al gegeven!!
24juni aangemeld zie ik een echte newbee zeker speciaal aangemeld om iets te posten of niet dan!!
Verwijderd
Foute opmerking, kom niet aan de heilige searchOp maandag 25 juni 2001 14:28 schreef IIyama het volgende:
en NogooD als je vind dat ik moet gaan zoeken dan bemoei je er toch gewoon niet mee
oke of ben je zo iemand die alles beter moet weten ????
Verwijderd
Je maakt geen vrienden zo.Op maandag 25 juni 2001 14:28 schreef IIyama het volgende:
en NogooD als je vind dat ik moet gaan zoeken dan bemoei je er toch gewoon niet mee
oke of ben je zo iemand die alles beter moet weten ????
....en dan komt ie weer terug met van die wazige vragen!Op maandag 25 juni 2001 14:40 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Effe snel ontopic: het beste voor jou lijkt me een MSI K7T Turbo, met een Pentium IV 1,4 GHz en 256 Mb DDR geheugen. Die Pentium kun je dan mooi overklokken door de multiplier te verhogen. Met een Coolermaster erop moet dat lukken.
En je ging ook Photoshoppen? Dan zou ik voor een Geforce 1 videokaart (wel een van Adobe!!) gaan, Photoshop gaat namelijk gelijk hangen met de andere Geforce kaarten.
Succes ermee
Verwijderd
Dit kan zeker wel!!Op maandag 25 juni 2001 14:47 schreef IIyama het volgende:
He mag ik een domme vraag stellen je kan toch niet twee video kaarten in een computer zetten he volgens mij niet hoor maar mijn vader zij dat het wel kom maar nu weet ik het niet zeker dus vraag ik het maar even
Helemaal me eens maarja dat heb ik al heel veel eerder hier aangegeven. Dus is dit eigelijk onzin. Dus iedereen behalve de *****[b]Op maandag 25 juni 2001 14:38
offtopic:
Femme moet eens een kwartje vragen aan iedereen die eerst vraagt en dan de search gebruikt! Dan had T.net nu een eigen serverpark dat groter was dan dat van Atech>:):9~
Voordat iemand vraagt hoe je die pentium op dit moederbord krijgt, dat doe je met een hamer (stond daar niet ZIF voor)Op maandag 25 juni 2001 14:40 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Effe snel ontopic: het beste voor jou lijkt me een MSI K7T Turbo, met een Pentium IV 1,4 GHz en 256 Mb DDR geheugen. Die Pentium kun je dan mooi overklokken door de multiplier te verhogen. Met een Coolermaster erop moet dat lukken.
LOLOp maandag 25 juni 2001 15:04 schreef memendo het volgende:
[..]
Voordat iemand vraagt hoe je die pentium op dit moederbord krijgt, dat doe je met een hamer (stond daar niet ZIF voor)
Zoiets moet natuurlijk wel goed gekoeld worden, dus neem ff een tube 10 secondenlijm en plak daar een Super Orb op. Z'on koeler draait standaard op +/- 4500 RPM maar je kan em beter direct op 230 volt zetten dan haalt ie de 30.000 RPM wel.Op maandag 25 juni 2001 14:40 schreef Michiel_H het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Hiermee bedoelde ik dat het nog steeds niet duidelijk was wat je met je pc wou ga doen.Op maandag 25 juni 2001 14:11 schreef NogooD het volgende:
[..]
volgens mij wordt er vandaag niet gelezen
Verwijderd
Verwijderd
Je processor moet je er ook niet oplijmen! Ik had het over je DDR geheugen in die MSI K7T Turbo. Normale secondenlijm, van Bison bijvoorbeeld is redelijk hittebestendig, die kan dat wel hebben. Dat werkt bij mij goed.Op maandag 25 juni 2001 21:45 schreef IIyama het volgende:
Ik denk dat ik wel een p4 haal en jullie hebben het wel allemaal over lijmen maar ik neem liever een gewone die je er in moet zetten want ik heb een verhaal gelezen(weet niet of het waar is)
dat iemand het er ook op had gelijmt maar dat was lijm dat zacht word als het warm word en toch is die hele Computer in de fik gevlogen dus dat doe ik liever niet snappie
Verwijderd
Verwijderd
Wie gaat je computer betalen? En waar zou je 'm willen kopen?Op maandag 25 juni 2001 22:20 schreef IIyama het volgende:
Ik?..... IK ben 14jr en ik doe havo vwo ik ben dyslectisch en ben dus blijven zitten in groep 5 van de bazis school en zit dus nu nog maar in de eerste (na de verkantie in de tweede)
Denk dat hier best een leuke deal valt te maken MichielOp maandag 25 juni 2001 22:22 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Wie gaat je computer betalen? En waar zou je 'm willen kopen?
Verwijderd
Verwijderd
Heb 'm net. Voldoet voor mij perfect, ik hoef die 5% snelheidswinst niet met DDR ed.Op maandag 25 juni 2001 22:33 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Denk dat hier best een leuke deal valt te maken MichielOf wil je je systeem nog niet kwijt? heheh
wij krijgen 60% korting en we kopen een computer van ongeveer 6000 ballen dus maar 2400 voor onsOp maandag 25 juni 2001 22:36 schreef SickBastard het volgende:
Koop wat ik heb: zie sig
Ik had het voor minder dan 2000 piek.. maar ja daar moet je goede kennissen voor hebben..
TIP leraren... (50% korting..)
Verwijderd
Hoe weet je nou dat je een computer van 6000 ballen koopt, je weet nog niet eens wat je wil.Op maandag 25 juni 2001 22:43 schreef IIyama het volgende:
[..]
wij krijgen 60% korting en we kopen een computer van ongeveer 6000 ballen dus maar 2400 voor ons
Verwijderd
Waarom niet gewoon de Pentium IIII (zoals Iiyama ze noemt) 1 Ghz. Dan moet ie wel effe zoeken, maar dan heeft ie ook wat, zeker op een Asus A7M266.Op maandag 25 juni 2001 23:01 schreef CrashOne het volgende:
Ik zou het volgende halen:
-A7M266
-256MBsdram
-Intel PIII 1000MHZ
Lijk met wel leuk!!