Toon posts:

Wel moederbord moet ik hebben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wel moederbord ik moet halen
heeft meschien iemand tips :?
en je mag ook wel zeggen welke prosesor ik moet hebben

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:14
Hmmsja... hier is geen zinnig andtwoord op te geven. je verteld niet wat je wil.
Ga eens reviews lezen op hardocp.com en anandtech.com

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
zal ik doen

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 13:54 schreef IIyama het volgende:
heeft meschien iemand tips :?
en je mag ook wel zeggen welke prosesor ik moet hebben
Koop een intel + bijbehorend mobo, lekker makkelijk :)

Verwijderd

Koop een Amd1400 + Abit KT7a moederbord :)

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
It must be your lucky day.
Doe er wat mee. :Z

koop een woordenboek ofzo.

Engineering

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 14:23
amd+via is redelijk goedkoop, en heeft goede stabiliteit, maar wil je het zekere voor het onzekere, koop dan intel proc+intel chipset
intel=ATLIJD goed
amd is maar zozo
ik heb ook amd, ben er gewoon tevreden mee hoor, maar heb het alleen maar gekocht omdat ik niet zo'n groot budget had...

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Als je ff de search had gebruikt dan had je gezien dat er al VEEL van dit soort topics zijn geweest!!
Zoekterm die ik gebruikte : welk moederbord
En daar kom een hele waslijst uit!

Boodschap aan alle ander tweakers niet reageren dan leert hij wel de search te gebruiken, we gaan toch niet alles herhalen.
Ps je verteld niet eens waar je het voor wilt gebruiken / mee wilt doen / max budget? Zodra als je dat weet kun je zelf wel een keuze maken!

Verwijderd

niet dat ik advies kan geven over mobo's
maar mischien wat info zoals, wat je er mee wilt doen hoeveel wil er aan spenderen
zou wel handig zijn. :{

/edit: ben wederom weer te sloom met posten |:(

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op maandag 25 juni 2001 13:54 schreef IIyama het volgende:
Ja je moet wel een mobo hebben, anders doet je processor niet zoveel >:)

Verwijderd

Ik ga voor Asus

(op de toon van: "Ik ga voor Edah")

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog helemaal niets ik dacht wel aan een pentium 4 1,4GHz maar ik heb wel gehoord dat die athlons toch beter zijn dus ik weet nog niets |:(

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Op maandag 25 juni 2001 14:08 schreef ZeroX15 het volgende:
Ik ga voor Asus

(op de toon van: "Ik ga voor Edah")
MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :+ :D Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/serum/images/smileys/biglaug_smiley.gif

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 14:09 schreef IIyama het volgende:
Ik weet nog helemaal niets ik dacht wel aan een pentium 4 1,4GHz maar ik heb wel gehoord dat die athlons toch beter zijn dus ik weet nog niets |:(
volgens mij wordt er vandaag niet gelezen :{

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op maandag 25 juni 2001 14:09 schreef IIyama het volgende:
In ***** naam gebruik de search alle antwoorden zijn al gegeven!!
24juni aangemeld zie ik een echte newbee zeker speciaal aangemeld om iets te posten of niet dan!!

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Je bent zo te zien weinig op de hoogte van de nieuwe hardware, lees eerst veel reviews over AMD en Intel, voor- en nadelen, lees ook even de FAQ.
Vraag jezelf af: wat is mijn budget? en wat wil ik met de pc gaan doen?

heb je ICQ? dan ben ik wel bereid om wat te vertellen.

8-)

• Tupolev
  • Laatst online: 17:58
Waarom adviseer jij trouwens iemand dat hij absoluut een IIyama Vision Master Pro 451 moet kopen om vervolgens een topic te openen om te vragen of dat wel een goede keus is. |:(

Engineering

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 25 juni 2001 14:12 schreef memendo het volgende:

speciaal aangemeld om iets te posten of niet dan!!
Waarom zou je je aanmelden als je niets wilt posten? :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

koop gewoon een 486 sx 25, lekker goedkoop :)
En anders een athlon 1000 of hoger met KT7A.
Wel iets duurder, maar dan heb je ook wat. Ik zou ook even het boek kopen: " How to use the search" van Femme Taken >:)

• Blindfold
  • Laatst online: 24-08 14:06

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op maandag 25 juni 2001 14:12 schreef memendo het volgende:

[..]

In ***** naam gebruik de search alle antwoorden zijn al gegeven!!
24juni aangemeld zie ik een echte newbee zeker speciaal aangemeld om iets te posten of niet dan!!
Doe toch eens relaxed man. Als je die jongen niet wil helpen dan doe je dat toch niet. Je kan hem ook wat links geven naar de andere topics. De meeste dingen zijn ooit al eens gevraagd, dus dan moeten we maar ophouden met vragen stellen ofzo.

Voor een stabiel moederboard zou ik trouwens een MSI nemen en als je wat meer overklokopties wilt is een Abit een goede keus.

Verwijderd

het zou meshjien makkeljijk zjijn als je een beetje nederlandsch kon spellen.

koop en msi kt7 turbo met een vuurvogel 1200 lekker snel en makkelijk

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik vertel wel wat ik met mijn nieuwe computer wil doen
ik wil spellen kunnen spelen en ook photoshoppen(of hoe je dat ook schrijft)
en dat soort dingen en je moet niet zuren over geld als je nu gewoon zecht wat je het beste lijkt dan ben ik tevreden en als het te duur is dan koop ik het toch gewoon niet
dus niet zeuren oke :7

Verwijderd

Topicstarter
en NogooD als je vind dat ik moet gaan zoeken dan bemoei je er toch gewoon niet mee
oke of ben je zo iemand die alles beter moet weten ????

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Op maandag 25 juni 2001 14:28 schreef IIyama het volgende:
en NogooD als je vind dat ik moet gaan zoeken dan bemoei je er toch gewoon niet mee
Foute opmerking, kom niet aan de heilige search :) .....en NogooD mag best vinden dat jij moet gaan zoeken (heeft hij best wel gelijk in :) )

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:53
Je moet wel eerst even wat moeite doen wil je een zinnig antwoord krijgen!!|:(

Dus eerst ff zoeken en topic's doorlezen en daarna pas vragen stellen.

offtopic:
Femme moet eens een kwartje vragen aan iedereen die eerst vraagt en dan de search gebruikt! Dan had T.net nu een eigen serverpark dat groter was dan dat van Atech>:):9~

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 14:28 schreef IIyama het volgende:
Je maakt geen vrienden zo.
Ik zou me eerst eens verdiepen in de hele materie. AMD of intel, die keuze kun je goed maken door reviews te lezen, de search te gebruiken en vooral door de pricewatch te bekijken ;)
Iedereen kan nu wel 10 moederborden op gaan noemen, maar daar heb je nog niks aan.

Effe snel ontopic: het beste voor jou lijkt me een MSI K7T Turbo, met een Pentium IV 1,4 GHz en 256 Mb DDR geheugen. Die Pentium kun je dan mooi overklokken door de multiplier te verhogen. Met een Coolermaster erop moet dat lukken.
En je ging ook Photoshoppen? Dan zou ik voor een Geforce 1 videokaart (wel een van Adobe!!) gaan, Photoshop gaat namelijk gelijk hangen met de andere Geforce kaarten.
Succes ermee >:)

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:53
Op maandag 25 juni 2001 14:40 schreef Michiel_H het volgende:

[..]

Effe snel ontopic: het beste voor jou lijkt me een MSI K7T Turbo, met een Pentium IV 1,4 GHz en 256 Mb DDR geheugen. Die Pentium kun je dan mooi overklokken door de multiplier te verhogen. Met een Coolermaster erop moet dat lukken.
En je ging ook Photoshoppen? Dan zou ik voor een Geforce 1 videokaart (wel een van Adobe!!) gaan, Photoshop gaat namelijk gelijk hangen met de andere Geforce kaarten.
Succes ermee >:)
....en dan komt ie weer terug met van die wazige vragen! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft die ook wel maar dat moet die maar normaal zeggen en ik bedoel ooj niet NogooD
maar memendo maar we laten dit maar zitten
en niet ruzie zitten maken want daar heeft niemand wat aan Toch:?

Verwijderd

Topicstarter
He mag ik een domme vraag stellen je kan toch niet twee video kaarten in een computer zetten he volgens mij niet hoor maar mijn vader zij dat het wel kom maar nu weet ik het niet zeker dus vraag ik het maar even

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 14:47 schreef IIyama het volgende:
He mag ik een domme vraag stellen je kan toch niet twee video kaarten in een computer zetten he volgens mij niet hoor maar mijn vader zij dat het wel kom maar nu weet ik het niet zeker dus vraag ik het maar even
Dit kan zeker wel!!
Alleen windows ondersteund niet meer dan 2 videokaarten.
het wordt dan natuurlijk wel 1 AGP kaart en 1 PCI kaart. :9

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

[b]Op maandag 25 juni 2001 14:38
offtopic:
Femme moet eens een kwartje vragen aan iedereen die eerst vraagt en dan de search gebruikt! Dan had T.net nu een eigen serverpark dat groter was dan dat van Atech>:):9~
Helemaal me eens maarja dat heb ik al heel veel eerder hier aangegeven. Dus is dit eigelijk onzin. Dus iedereen behalve de *****
die dit gestart is IGNORE MY REPLY!

Ooh en ik zie dat je mij bedoeld IPV NogooD, je kan dus niet eens twee namen uit elkaar houden (ok i am a No gooD maar het is niet mijn nick)!

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

[..]

Voordat iemand vraagt hoe je die pentium op dit moederbord krijgt, dat doe je met een hamer (stond daar niet ZIF voor)

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op maandag 25 juni 2001 15:04 schreef memendo het volgende:

[..]

Voordat iemand vraagt hoe je die pentium op dit moederbord krijgt, dat doe je met een hamer (stond daar niet ZIF voor)
LOL >:)
Zoiets moet natuurlijk wel goed gekoeld worden, dus neem ff een tube 10 secondenlijm en plak daar een Super Orb op. Z'on koeler draait standaard op +/- 4500 RPM maar je kan em beter direct op 230 volt zetten dan haalt ie de 30.000 RPM wel.

En dan maar vet overklokken natuurlijk, 3 Ghz moet wel lukken.

Succes!! ;)

Verwijderd

Nog iets belangrijks, ik lees hier net over die secondenlijm, dat MSI moederbord is wel retestabiel, maar heeft 1 nadeel. De geheugenmodules (die DDR's) vallen er nog al snel uit. Dus zodra je weet of dat je geheugen goed is, gelijk vastplakken, die hoeven er toch nooit meer uit. Heb ik ook gedaan, nergens geen last meer van.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 14:11 schreef NogooD het volgende:

[..]

volgens mij wordt er vandaag niet gelezen :{
Hiermee bedoelde ik dat het nog steeds niet duidelijk was wat je met je pc wou ga doen.
was dus geen flamebait oid.
Ik zie dat laatste tijd dat steeds meer tweaker ge-iri-teerd raken door n00bs die iets willen vragen maar zou wou ik dus niet overkomen. :7

Verwijderd

Ik heb eens gekeken wat jij allemaal gepost hebt, maar daaruit blijkt toch wel dat je een rare gast bent zeg. Eerst zeg je dat mensen absoluut een blue orb moeten kopen voor op hun videokaart. Terwijl blijkt dat jij een Matroxkaart hebt, die absoluut niet te overklokken is (blijkt uit de reviews), dus waarom heb je dan een blue orb?
Dan ga je mensen aanraden om de Iiyama Vision Master Pro 451 te kopen om daarna een topic te openen met de vraag of die monitor een goede keuze is.
En dat topic over je laagste 3D mark score sloeg natuurlijk ook nergens op.
Weet je nou al of je een Pentium IIII >:) aanschaft?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik wel een p4 haal en jullie hebben het wel allemaal over lijmen maar ik neem liever een gewone die je er in moet zetten want ik heb een verhaal gelezen(weet niet of het waar is)
dat iemand het er ook op had gelijmt maar dat was lijm dat zacht word als het warm word en toch is die hele Computer in de fik gevlogen dus dat doe ik liever niet snappie

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 21:45 schreef IIyama het volgende:
Ik denk dat ik wel een p4 haal en jullie hebben het wel allemaal over lijmen maar ik neem liever een gewone die je er in moet zetten want ik heb een verhaal gelezen(weet niet of het waar is)
dat iemand het er ook op had gelijmt maar dat was lijm dat zacht word als het warm word en toch is die hele Computer in de fik gevlogen dus dat doe ik liever niet snappie
Je processor moet je er ook niet oplijmen! Ik had het over je DDR geheugen in die MSI K7T Turbo. Normale secondenlijm, van Bison bijvoorbeeld is redelijk hittebestendig, die kan dat wel hebben. Dat werkt bij mij goed.
Maar voor welk moederbord ga je nou?

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik nog niet zeker maar ik denk een
MSI K7T Turbo dat lijkt mij wel een goede'
dus......:? ja dus niets
nog bedankt allemaal (ook al zijn het er maar twee die dit lezen maar ja ;)

Verwijderd

Hoe oud ben je eigenlijk? En welke opleiding volg je? Staat namelijk niet bij je info en ik ben er wel benieuwd naar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik?..... IK ben 14jr en ik doe havo vwo ik ben dyslectisch en ben dus blijven zitten in groep 5 van de bazis school en zit dus nu nog maar in de eerste (na de verkantie in de tweede)

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:20 schreef IIyama het volgende:
Ik?..... IK ben 14jr en ik doe havo vwo ik ben dyslectisch en ben dus blijven zitten in groep 5 van de bazis school en zit dus nu nog maar in de eerste (na de verkantie in de tweede)
Wie gaat je computer betalen? En waar zou je 'm willen kopen?

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op maandag 25 juni 2001 22:22 schreef Michiel_H het volgende:

[..]

Wie gaat je computer betalen? En waar zou je 'm willen kopen?
Denk dat hier best een leuke deal valt te maken Michiel ;) Of wil je je systeem nog niet kwijt? heheh

Verwijderd

Koop wat ik heb: zie sig
Ik had het voor minder dan 2000 piek.. maar ja daar moet je goede kennissen voor hebben..
TIP leraren... (50% korting..)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Vader natuurlijk en dat doet die via zijn werk dan hoeven wij(mijn vader) maar 40% van de normale prijs te betalen en ik woon in deventer en ik ben de naam van de winkel kwijt maar voor als je ergens in de beurt woont een winkel in de nieuws straat

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:33 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Denk dat hier best een leuke deal valt te maken Michiel ;) Of wil je je systeem nog niet kwijt? heheh
Heb 'm net. Voldoet voor mij perfect, ik hoef die 5% snelheidswinst niet met DDR ed.

Iiyama, dat je dyslectisch bent is niet erg, maar goedgelovig..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 22:36 schreef SickBastard het volgende:
Koop wat ik heb: zie sig
Ik had het voor minder dan 2000 piek.. maar ja daar moet je goede kennissen voor hebben..
TIP leraren... (50% korting..)
wij krijgen 60% korting en we kopen een computer van ongeveer 6000 ballen dus maar 2400 voor ons

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:43 schreef IIyama het volgende:

[..]

wij krijgen 60% korting en we kopen een computer van ongeveer 6000 ballen dus maar 2400 voor ons
Hoe weet je nou dat je een computer van 6000 ballen koopt, je weet nog niet eens wat je wil.
En van die 60% korting klopt ook niet, ik neem aan dat het pc-prive is, dan noem je dat niet zomaar korting hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Nou we weten dat hij ongeveer 6000 ballen gaat kosten en je hebt gelijk we krijgen geen korting want 60% betaalt een bedrijf waar mijn vaders werk aan mee doet
is te ingewikkeld om uit te leggen

Verwijderd

Topicstarter
He ik geef nu geen antwoord meer want ik ga slapen ik moet morgen weer 8.15 op school zijn (helaas) want dat krijg ik de cijfers en dat heb ik VEKANTIE!!!!!!!!!
Mzzl :Z

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik zou het volgende halen:
-A7M266
-256MBsdram
-Intel PIII 1000MHZ
Lijk met wel leuk!! ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 23:01 schreef CrashOne het volgende:
Ik zou het volgende halen:
-A7M266
-256MBsdram
-Intel PIII 1000MHZ
Lijk met wel leuk!! ;)
Waarom niet gewoon de Pentium IIII (zoals Iiyama ze noemt) 1 Ghz. Dan moet ie wel effe zoeken, maar dan heeft ie ook wat, zeker op een Asus A7M266.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url] :)
Pagina: 1