Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem gaan gebruiken voor meerdere doeleinden, op zijn tijd kunnen gamen (vr) omdat ik ook vr games maak voor school, verder moet ik er goed op kunnen programmeren en moet het systeem grote berekeningen kunnen uitvoeren. Ook moet video en foto bewerking geen probleem zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst binnen de 1500 met uitloop tot 1700, bij de tabel heb ik nog geen vid kaart toegevoegd omdat ik wacht op de aftermarket prijzen van de gtx1070/gtx1080
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik ben al in bezit van een goed beeldscherm en ik heb al een 1tb hdd voor extra opslag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken echter gaat mijn voorkeur wel naar nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter natuurlijk
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken, ben hier niet in thuis, heel misschien in de toekomst als ik er meer verstand van heb
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd of deze configuratie goed bij elkaar past en of het niet goedkoper kan, ik wil kwaliteit maar ook zo min mogelijk uitgeven als student. Ik denk dat dit systeem zo mijn eisen goed aankan maar ben hier niet 100% zeker van, vooral de ram, zou ik het ook redden met 16gb?
Ik wil dit systeem gaan gebruiken voor meerdere doeleinden, op zijn tijd kunnen gamen (vr) omdat ik ook vr games maak voor school, verder moet ik er goed op kunnen programmeren en moet het systeem grote berekeningen kunnen uitvoeren. Ook moet video en foto bewerking geen probleem zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst binnen de 1500 met uitloop tot 1700, bij de tabel heb ik nog geen vid kaart toegevoegd omdat ik wacht op de aftermarket prijzen van de gtx1070/gtx1080
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik ben al in bezit van een goed beeldscherm en ik heb al een 1tb hdd voor extra opslag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 344,90 | € 344,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 173,95 | € 173,95 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Wit/Zwart | € 122,- | € 122,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 49,48 | € 49,48 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4A2666C16 | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 138,95 | € 138,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.115,18 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken echter gaat mijn voorkeur wel naar nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter natuurlijk
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken, ben hier niet in thuis, heel misschien in de toekomst als ik er meer verstand van heb
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd of deze configuratie goed bij elkaar past en of het niet goedkoper kan, ik wil kwaliteit maar ook zo min mogelijk uitgeven als student. Ik denk dat dit systeem zo mijn eisen goed aankan maar ben hier niet 100% zeker van, vooral de ram, zou ik het ook redden met 16gb?