Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Het vergrendelscherm van mijn Samsung Galaxy Tab 4 draait steeds van landscape naar portrait terwijl ik geen schermdraaien aan heb staan en de tablet zelf niet draai/beweeg. Irritant, want met de code voor ontgrendelen moet ik de tablet steeds draaien. Heb een soft en hard reset geprobeerd. Kan dit aan de sensor liggen of is het software/instellingen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy Tab 4 android

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hard reset, soft reset, instellingen wijzigen

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
als je de sensor wel aanzet.. doet ie dan hetzelfde in andere apps/homescreens? Zo ja lijkt je sensor van slag. (+ negeert je lockscreen die setting). Zo nee werkt je sensor naar behoren en heb je een gek probleem.

wat bedoel je overigens met een hard reset? fabrieksinstellingen terug? (niet iedereen gebruikt deze term gelijk).

Het enige wat je naast fabrieksinstellingen nog kan doen is een complete stock rom flashen en/of garantie claimen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou de 2de keer zijn, na problemen met de acco (binnen 30min 40% leeg), Met hard reset bedoel ik fabrieks instellingen. Als ik de optie schermrotatie aanzet doet hij het verder bij alle apps prima als ik de tablet fysiek draai. Ik heb hem 1,5 jaar nu, dus gok dat het net buiten garantie is. Verder functioneert hij goed, maar het is een kleine irritatie die ik niet zou verwachten bij Samsung. En continu denk ik: wat is het volgende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Paar vragen

Is je tablet ge root?
Ooit laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgestel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-07-2021
Heb ik ook sinds een tijdje. Wanneer ingelogd met pin code scherm weer in landscape.
Het is maar lastig.

Wie weet wat te doen?

Topickaping is niet toegestaan. Meelezen is prima, maar reageren is niet nodig, tenzij je een (mogelijke) oplossing hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 16-06-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:37
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:10:
Zou de 2de keer zijn, na problemen met de acco (binnen 30min 40% leeg), Met hard reset bedoel ik fabrieks instellingen. Als ik de optie schermrotatie aanzet doet hij het verder bij alle apps prima als ik de tablet fysiek draai. Ik heb hem 1,5 jaar nu, dus gok dat het net buiten garantie is. Verder functioneert hij goed, maar het is een kleine irritatie die ik niet zou verwachten bij Samsung. En continu denk ik: wat is het volgende?
1,5 jaar? Dan heb je volgens mij nog gewoon garantie (particulier gekocht bij een normale NL winkel?)
Pagina: 1