Toon posts:

Iphone 6 valt weg tijdens bellen..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijd mijn iPhone 6 en is maar 1x gevallen verder niets. Sinds kort tijdens het bellen val ik weg tijdens het praten en nee niet hun schuld maar het lig aan mijn mobiel omdat ik het bij verschillende personen hebt geprobeerd. Iemand enig idee? Heb nog mijn abbo tot Januari volgend jaar..

En ook de normale zaak batterij gaat snel leeg.

Denk dat het samsung gaat worden mijn volgend mobiel of een one plus 3.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

1 x vallen.. Zichtbare schade kan meevallen, intern kan er wel degelijk iets beschadigd zijn of los raken. Leuk dat je abo termijn noemt en een eventueel volgend toestel. Maar heb je er ook aan gedacht om je toestel binnen garantie aan te melden voor reparatie..?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:13:
1 x vallen.. Zichtbare schade kan meevallen, intern kan er wel degelijk iets beschadigd zijn of los raken. Leuk dat je abo termijn noemt en een eventueel volgend toestel. Maar heb je er ook aan gedacht om je toestel binnen garantie aan te melden voor reparatie..?
Het liefst doe ik met een mobiel jaren als die maar normaal werkt. Aangezien ik belangrijke telefoontjes dagelijks binnen krijgt is het belangrijk dat ik goed verstaanbaar bent voor de persoon die mij belt. Mij is er verteld dat de garantie maar een termijn van 1 jaar is bij Apple vanaf het moment dat je hem koopt. Ik heb mijn mobiel echter al 1.5 maand in bezit en buiten dat geen extra verzekering via mijn abbo dat wanneer er iets kapot gaat dat ik hem gewoon kan inruilen..

Is het zo dat ik hoogstwaarschijnlijk interne schade hebt en hem zo kan afgeven bij Apple en dat ze hem dan maken zonder enige kosten extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:04:
[...]
Is het zo dat ik hoogstwaarschijnlijk interne schade hebt en hem zo kan afgeven bij Apple en dat ze hem dan maken zonder enige kosten extra?
Dat is niet met zekerheid zeggen. Ze willen in het geval van zichtbare val schade nog wel eens gooien op 'user abuse' (bijv. gebroken scherm).

Je hebt echter wel gewoon 2 jaar garantie bij Apple (of in ieder geval bij de winkel waar het toestel gekocht is), je kan het toestel dus gewoon aanmelden voor de garantie.

In Europa heb je recht op minimaal 2 jaar garantie. In Nederland zijn de regels nog ruimer, maar kan je in principe stellen dat je ook gewoon 2 jaar garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:41:
[...]

Dat is niet met zekerheid zeggen. Ze willen in het geval van zichtbare val schade nog wel eens gooien op 'user abuse' (bijv. gebroken scherm).

Je hebt echter wel gewoon 2 jaar garantie bij Apple (of in ieder geval bij de winkel waar het toestel gekocht is), je kan het toestel dus gewoon aanmelden voor de garantie.

In Europa heb je recht op minimaal 2 jaar garantie. In Nederland zijn de regels nog ruimer, maar kan je in principe stellen dat je ook gewoon 2 jaar garantie hebt.
Ah mooi. Denk dat ik hem dan af ga leveren bij Amac hier in de buurt. Nog een vraag? ik heb een bescherm glas op mijn iPhone die ik eigenlijk vanaf het begin er al op hebt en goed heeft gewerkt. Alleen beetje beschadigd natuurlijk is het verstandig om het glas eraf te halen zodat daalijk niet de screen protector de schuld gaan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:54:
[...]
Ah mooi. Denk dat ik hem dan af ga leveren bij Amac hier in de buurt. Nog een vraag? ik heb een bescherm glas op mijn iPhone die ik eigenlijk vanaf het begin er al op hebt en goed heeft gewerkt. Alleen beetje beschadigd natuurlijk is het verstandig om het glas eraf te halen zodat daalijk niet de screen protector de schuld gaan geven?
Ik neem aan dat je met beschermglas een tempered screen protector bedoeld? Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.

Overigens moet je de iPhone officieel inleveren / aanmelden voor RMA bij de winkel waar je het ding gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:56:
[...]

Ik neem aan dat je met beschermglas een tempered screen protector bedoeld? Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.

Overigens moet je de iPhone officieel inleveren / aanmelden voor RMA bij de winkel waar je het ding gekocht hebt.
Dus bij tele2 neem ik aan. Maar toen een familie lid haar mobiel wou opsturen voor rma moest al gelijk kosten betalen en bij de Amac niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Het klinkt alsof de microfoon kapot gegaan is, waardoor de anderen je niet meer goed kunnen verstaan. Gewoon aanmelden in de winkel waar je je telefoon gekocht hebt. Je hebt in principe recht op 2 jaar garantie waar ze het moeten maken zonder kosten als zij niet kunnen aantonen dat het door gebruikersschade komt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vincitore schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:32:
Het klinkt alsof de microfoon kapot gegaan is, waardoor de anderen je niet meer goed kunnen verstaan. Gewoon aanmelden in de winkel waar je je telefoon gekocht hebt. Je hebt in principe recht op 2 jaar garantie waar ze het moeten maken zonder kosten als zij niet kunnen aantonen dat het door gebruikersschade komt.
Ah mooi. Geef ik gelijk aan als ze het gaan weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:25

LankHoar

Langharig tuig

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:23:
[...]

Dus bij tele2 neem ik aan. Maar toen een familie lid haar mobiel wou opsturen voor rma moest al gelijk kosten betalen en bij de Amac niet.
Kosten voor verzenden of reparatie van iets dat binnen de garantie valt? Dat mag niet:

"Op grond van 7:21 lid 2 kunnen kosten voor nakoming de koper (of i.c. diens rechtsopvolger onder bijzondere titel) niet in rekening worden gebracht." Bron

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LankHoar schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:06:
[...]

Kosten voor verzenden of reparatie van iets dat binnen de garantie valt? Dat mag niet:

"Op grond van 7:21 lid 2 kunnen kosten voor nakoming de koper (of i.c. diens rechtsopvolger onder bijzondere titel) niet in rekening worden gebracht." Bron
Thanks voor de info. Zal het opschrijven voor in het geval ik het nodig ga hebben bij de beste medewerker :P
Pagina: 1