Toon posts:

wachtwoord blockchain doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes, hoop dat iemand me nog wat hoop kan geven. Ik ben m'n wachtwoord kwijt voor blockchain.info
Ik heb eigenlijk alles van m'n bitcoin dat nodig is. Een specifiek IDnummer. Het bitcoinadres + QR code, bevestigingscode en een aangemaakte wartaal zin als "ezelsbrug". Ik heb maar een paar wachtwoorden die ik normaal gebruik echter nu, 2 jaar later werkt het niet. Weet iemand wat ik kan doen?
Password resetten en opnieuw aanvragen kan niet. De melding die ik krijg is "error decrypting wallet. Please check your password is correct" - ook vreemd.
gr Rene

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:13

Rannasha

Does not compute.

Je kunt met de "wartaal zin" (mnemonic) je toegang herstellen: https://blockchain.info/wallet/forgot-password

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, dank voor je snelle reactie. Als ik dat doe dan krijg ik een mail met een link "machtigen log in poging" en als ik akkoord ga met m'n browsergegevens klik ik op een link. Echter kom ik dan gewoon in de blockchain.info site hetgeen niet mijn wallet is. (ik kan geen plaatje toevoegen nu) waar ik "mijn gratis portemonee kan aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben toch binnen in m'n wallet nu. Gewoon nog een keer extra gedaan!
Super bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ReneseAntonio,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Jij wist je 'wartaal zin' aka mnemonic nog neem ik aan?

Gr. John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier de onderstaande melding

Error decrypting wallet, please check that your password is correct

wachtwoord is 100% goed, ook de wartaal zin hebben we hier nog.
na heel veel mailtjes naar de helpdesk nog steeds geen antwoord op de vraag waarom er niet meer kan worden ingelogt.
Het schijnt te maken te hebben met een update naar hd wallet.
Blockchain wil tottaal niet mee werken, heeft er hier iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monesj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
Ik heb hetzelfde.

Wel de mnemonic maar geen toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:23
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad bij blockchain. Bleek dat mijn email gehackt was en dat ze zo aan mijn blockchain-gegevens kwamen. Alle btc dat er op stond kwijt. ;(
Sindsdien 2FA op alles!
Pagina: 1