Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 778535

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Galaxy S7 binnen
Heb hem gekozen vanwege de geode camera specs
Maar als ik de camera open zie ik vrijwel geen mogelijkheden staan
als standen heb ik alleen Auto en Panorama stand
waar volgens de handleiding links op het scherm allerlei opties moeten staan heb ik alleen een flitser icoontje
Daar zouden dus ook camera instellingen, instelpictogrammen en snelle instellingen moeten staan
Deze zijn allemaal niet zichtbaar en ik kan ook geen icoontje vinden om ze te voorschijn te halen.

Zie ik iets simpels over het hoofd? of moet ik eerst een app instaleren? lijkt me niet want deze mogelijkheden staan gewoon in de gebruiksaanwijzing.

Ieamnd bekend met dit "problem"?

bij voorbaat dank

Dennis

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Galaxy S7 en camerafunctie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...zoeken in de camera zelf en instellingen in camera app

Beste antwoord (via Anoniem: 778535 op 09-06-2016 16:17)

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-03 18:28
Telefoon in eenvoudige stand toevallig? Kan me niet voorstellen maar je weet maar nooit.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39

Prulleman

a.k.a Nilz

dus als je de stappen hier volgt, dan heb je niet het scherm wat daar in het screenshot getoond wordt?
http://gadgetguideonline....alaxy-s7-camera-settings/

kan je een screenshot posten hoe het er dan wel uit ziet?

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:13
Wat gebeurd er als je naar het midden toe swiped over de aanwezige iconen? Weliswaar geen S7 maar op mijn toestel zie ik ook alleen een icoontje voor flitsen en wisselen van camera voor of achter, maar met een swipe over die icoontjes komen er veel meer opties tevoorschijn. Ook als ik over het camera icoontje heen swipe verschijnen er opties.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
bedankt voor de antwoorden
bij swipen naar midden of over camera icoontje gebeurd er vrij weinig
er komt een soort roos te voorschijn (neem aan om een focuspunt te bepalen
en af en toe een icoontje in de rechter boven hoek met "HDR on" maar die is niet klikbaar

en die stappen in gadgetguide online volgen lukt niet omdat ik geen mogelijkheid zie om de settings te benaderen

hieronder een linkje naar een screenshot.

http://i702.photobucket.c...nshot_20160606-131332.jpg

nogmaals dank voor de reacties

Groeten Dennis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Anoniem: 778535 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:28:
bedankt voor de antwoorden
bij swipen naar midden of over camera icoontje gebeurd er vrij weinig
er komt een soort roos te voorschijn (neem aan om een focuspunt te bepalen
en af en toe een icoontje in de rechter boven hoek met "HDR on" maar die is niet klikbaar

en die stappen in gadgetguide online volgen lukt niet omdat ik geen mogelijkheid zie om de settings te benaderen

hieronder een linkje naar een screenshot.

http://i702.photobucket.c...nshot_20160606-131332.jpg

nogmaals dank voor de reacties

Groeten Dennis
Waar heb je de telefoon aangeschaft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39

Prulleman

a.k.a Nilz

zoals ik het op die pagina zie, zou je op zijn minst een pijltje moeten hebben om alle quick settings (inc de shortcut naar de uitgebreide settings, tandwieltje)) te hiden of te tonen.. zou eens een poging wagen om de data van de camera app te wissen, en wat Momus hierboven waarschijnlijk bedoelt is, weet je 100% zeker dat je een orginele, officiele samsung hebt en geen clone..

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
dank opnieuw!
Telefoon is via Vodafone zelf aangeschaft. Ik ga er vanuit dat die officiele spullen leveren.

Maar goed ik heb de bevestiging dat er iets niet klopt
ik ga van de week even bij de Vodafone winkel om de hoek langs, Mogen zij het oplossen
tot dan maak ik mijn foto's wel in de auto stand
mocht iemand het problem toch nog herkennen en een snelle oplossing kennen hoor ik het alsnog graag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Anoniem: 778535 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:03:
dank opnieuw!
Telefoon is via Vodafone zelf aangeschaft. Ik ga er vanuit dat die officiele spullen leveren.

Maar goed ik heb de bevestiging dat er iets niet klopt
ik ga van de week even bij de Vodafone winkel om de hoek langs, Mogen zij het oplossen
tot dan maak ik mijn foto's wel in de auto stand
mocht iemand het problem toch nog herkennen en een snelle oplossing kennen hoor ik het alsnog graag
Heb je evt al een factory reset gedaan? Ik weet dat dit niet zou moeten, maar ik heb ook eens met een nieuw toestel een probleem gehad. Rechtstreeks uit de doos na de reset verliep alles prima succes. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 11:46
Al eens een keer via de instellingen alle gegevens van de camera app gewist?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-03 18:28
Telefoon in eenvoudige stand toevallig? Kan me niet voorstellen maar je weet maar nooit.

Topicstarter
Inderdaad, hij stond in de eenvoudige stand
Was blijkbaar bij installeren ongemerkt gegaan
knullig dus, maar gelukkig geen serieus probleem en alsnog snel opgelost

Dank iedereen voor het meedenken
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee