Betalen voor internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
In elk geval is de post van nitpicker overbodig en klopt het niet. Het gaat niet (alleen) om firewalls.
Om vervolgens met de volgende woorden aan te komen:
En je informatie over inet is meestal toch niet zo heel erg boeiend dat iemand anders er wat aan heeft
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Is inderdaad stupid |:( , maar * KeX laat draden die vers zijn meestal met rust om later pas te gaan bijschaven. Snelle mods zijn IMO een druppel op een gloeiende plaat en daarom wacht ik meestal even tot de vijver na het werpen van de steen wat meer gladgetrokken is.

Als ik zwem in de zee van tijd dan wil ik nog wel eens wat aggresiever modden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

wat d8 je van deze http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=316891

voordeel van snel na de post modden is dat je nog echt iets aant gemiddelde kunt doen kex, aangezien mijn modpunten bad niet azo snel meer volloopt en ik maar 1 x een opmerking mod op tweakers.net is het wel zo fficient :)

dexter: snel veranderd die opmerking van jou, ik vind alleen die beoordeling(tag) bij die van mij: 'grappig' niet echt te waarderen

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op maandag 25 juni 2001 15:40 schreef Spice het volgende:
wat d8 je van deze http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=316891
Zo'n simpele opmerking op +3 |:(
voordeel van snel na de post modden is dat je nog echt iets aant gemiddelde kunt doen kex
Inderdaad, met dat dilemma zit ik af en toe ook wel. Snel modden zodat ik de volle + of - 1 invloed heb, of eerst zien waar de post komt te staan?
dexter: snel veranderd die opmerking van jou, ik vind alleen die beoordeling(tag) bij die van mij: 'grappig' niet echt te waarderen
Haha, nee, ik vond 'm ook niet echt grappig.
Maar spice=dune, dus? Leuk om te weten. :)
Deze is overigens aardig aan de trollerige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op maandag 25 juni 2001 15:44 schreef coolcipp het volgende:
overbodig
Euh, die Spam van jou op alle fora... dat is pas overbodig! :r

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op maandag 25 juni 2001 15:40 schreef Spice het volgende:

voordeel van snel na de post modden is dat je nog echt iets aant gemiddelde kunt doen kex, aangezien mijn modpunten bad niet azo snel meer volloopt en ik maar 1 x een opmerking mod op tweakers.net is het wel zo fficient :)
Bij modden na een uur of twaalf (wanneer het tijdseffect begint te werken zijn de meeste reacties (na de eerste tien) nog geen 4 keer gemod en dus alsnog met een vol punt te bewerken. Als ik dan erge mistanden zie, die of slecht beinvloedbaar zijn of heel scheef staan, dan meld ik ze hier.
Frustrerneder vind ik het om een post te modden die iemand anders daarna scheef zet zodat ik er zelf niets meer aan kan doen.
Pagina: 1