Grootste gedeelte van deze build is overgenomen van de BBG mei 2016.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit zal als 2e pc dienen. Heb op dit moment een leuke pc met een i5 en r9 390, maar die wordt constant ingepikt door mijn vriendin om League of Legends op te spelen.
Deze pc is dus bedoeld om voornamelijk League Of Legends op te spelen, maar ook andere MMORPGs en eventueel andere spellen die grafisch niet echt uitdagend zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
* Redelijke processor
* Redelijke video kaart
* Kleine HDD is voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback met name over de processor. Zal deze voldoende zijn, of kan ik beter voor een andere gaan? Een iets duurdere processor zou eventueel nog in het budget passen.
Daarnaast: is een andere processorkoeling nodig, of zal de stock koeling voldoende zijn?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit zal als 2e pc dienen. Heb op dit moment een leuke pc met een i5 en r9 390, maar die wordt constant ingepikt door mijn vriendin om League of Legends op te spelen.
Deze pc is dus bedoeld om voornamelijk League Of Legends op te spelen, maar ook andere MMORPGs en eventueel andere spellen die grafisch niet echt uitdagend zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
* Redelijke processor
* Redelijke video kaart
* Kleine HDD is voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback met name over de processor. Zal deze voldoende zijn, of kan ik beter voor een andere gaan? Een iets duurdere processor zou eventueel nog in het budget passen.
Daarnaast: is een andere processorkoeling nodig, of zal de stock koeling voldoende zijn?
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | ASRock FM2A68M-DG3+ | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | MSI R7 370 2GD5T OC | € 132,10 | € 132,10 |
| 1 | WD AV GP WD3200AVVS, 320GB | € 31,17 | € 31,17 |
| 1 | Cooler Master Elite 342 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR21N15S8K2/8 | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 376,02 | |