Oproep gemist als telefoon in mijn zakje van overhemd zit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal
Wie kan mij helpen.
Ik zit met het volgende probleem bij mijn Samsung S6. Mijn provider is vodafoon simonly red
Als ik zelf iemand ga bellen, heb ik er totaal geen problemen mee, alles gaat heel goed.
Maar als mensen mij belen, en ik heb de telefoon in het zakje van mijn overhemd zitten, en ik zit recht op, ben ik gewoon te bereiken. Lig ik ets achterover met de telefoon in de zak van mijn overhemd, krijg ik een SMS van Vodafoon met Oproep gemist.
Ligt de telefoon gewoon op een tafel, kunnen ze mij weer gewoon opbellen.
Ik snap dat dit misschien raar overkomt, maar het is wel een probleem, wie kan mij helpen hiermee.
Gr Hans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:52:
Hallo allemaal
Wie kan mij helpen.
Ik zit met het volgende probleem bij mijn Samsung S6. Mijn provider is vodafoon simonly red
Als ik zelf iemand ga bellen, heb ik er totaal geen problemen mee, alles gaat heel goed.
Maar als mensen mij belen, en ik heb de telefoon in het zakje van mijn overhemd zitten, en ik zit recht op, ben ik gewoon te bereiken. Lig ik ets achterover met de telefoon in de zak van mijn overhemd, krijg ik een SMS van Vodafoon met Oproep gemist.
Ligt de telefoon gewoon op een tafel, kunnen ze mij weer gewoon opbellen.
Ik snap dat dit misschien raar overkomt, maar het is wel een probleem, wie kan mij helpen hiermee.
Gr Hans
Heeft dat niet te maken met een soort mutefunctie als de telefoon op het scherm ligt? Dat ie dan niet af gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:17
Sommige telefoons hebben inderdaad iets van een modus waarbij een oproep wordt genegeerd als de telefoon omgedraaid wordt. Misschien zit de sensor precies op het kantelpunt wanneer je achterover leunt.

edit, de S6 kan calls blocken met de heart rate sensor:

http://www.cnet.com/how-t...n-galaxy-s6-edge-s6-edge/

misschien doet ie dat ook in je borstzakje

[ Voor 33% gewijzigd door Uncle Mel op 06-06-2016 10:05 ]