This too shall pass
ja shit komt er net achter dat ik van dat ip www.tweakers.net kon maken.Op maandag 25 juni 2001 13:41 schreef McVirusS het volgende:
http://tweakers.net/~kees/top100/
hij doet het dus wel
sorry
This too shall pass
Ik was lekker snellerOp maandag 25 juni 2001 13:41 schreef wildhagen het volgende:
http://tweakers.net/~kees/top100/
Jouw adres is nog bij vuurwerk...
Ik zou athena.tweakers.net gebruiken ipv www.tweakers.net.Op maandag 25 juni 2001 13:42 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
ja shit komt er net achter dat ik van dat ip www.tweakers.net kon maken.
hij doet het dus wel
sorry
ook goed.Op maandag 25 juni 2001 13:43 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ik zou athena.tweakers.net gebruiken ipv www.tweakers.net.
This too shall pass
het is trouwens een top250 en geen top100
Ja, dan krijg je iedereen dat de url niet meer werkt...Op dinsdag 26 juni 2001 13:19 schreef Helsie het volgende:
goeie URL dan
maak er dan top250 van
ik ga ook maar heel langzaam omhoog
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Dat script draait niet in realtime, maar wordt waarschijnlijk om de zoveel tijd via een crontab o.i.d. gedraaid. Vandaar dat hij wat achter ligtOp dinsdag 26 juni 2001 22:48 schreef Nielsz het volgende:
Hij klopt trouwens niet (100%), ik sta nu fijn onderaanmaar mijn aantal posts kloppen niet
Tja dat krijg je als je zoveel in korte tijd post he
40 posts per dag is eigenlijk niet echt gezond of wel
Mijn telefoonrekening is ook niet echt gezond neeOp dinsdag 26 juni 2001 22:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Dat script draait niet in realtime, maar wordt waarschijnlijk om de zoveel tijd via een crontab o.i.d. gedraaid. Vandaar dat hij wat achter ligt
Tja dat krijg je als je zoveel in korte tijd post he
40 posts per dag is eigenlijk niet echt gezond of wel
Zal wel met de server upgrades te maken hebben gehad... de databeest server is toch vervangen ofzoOp vrijdag 23 november 2001 00:52 schreef Nielsz het volgende:
Hij werkt niet meer
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nee, heeft alleen een grotere/snellere HD gehad, toch?Op vrijdag 23 november 2001 01:06 schreef Traag het volgende:
[..]
Zal wel met de server upgrades te maken hebben gehad... de databeest server is toch vervangen ofzo
En de webservers meer geheugen.
Virussen? Scan ze hier!
kees kon hem vorige keer toch ook met een muisklik weer online zetten? 
KEEEEEEEEEEES!
KEEEEEEEEEEES!
van mij mag die top100 of top250 achterwege blijven. Wat is de toegevoegde waarde ervan ?
Het is leukOp zaterdag 24 november 2001 11:53 schreef zeef het volgende:
van mij mag die top100 of top250 achterwege blijven. Wat is de toegevoegde waarde ervan ?
Daarnaast is het nostalgie.
Pagina: 1