Hallo allemaal,
Sinds gisterochtend start de PC van een van mijn vrienden niet meer op, en heb ik de taak gekregen om het te herstellen..
Volgens hem zat hij gewoon GTA V te spelen, waarna er een blue screen kwam en de PC direct opnieuw opstarten.
Nu is het probleem, dat windows gewoon niet wilt laden, het windows 10 logo verschijnt, en ongeveer 30 seconden later de PC herstart, en dit blijft hij herhalen.
Ik heb 1x een foutmelding kunnen waarnemen, die te maken had met regedit.
Wat heb ik allemaal geprobeerd?
Hieronder zijn PC specs (toevallig hetzelfde als mijn PC op het OS na)
Toevoegingen
Ik had nagevraagd of hij het erg vond als zijn data verliest. Dit vindt hij erg, maar niet rampzalig.
Helaas is hij zijn product code verloren met het wisselen tussen een case, waardoor hij de productcode niet meer weet.
Mocht iemand een oplossing hebben, of er is iets in onduidelijk dan hoor ik het graag.
Sinds gisterochtend start de PC van een van mijn vrienden niet meer op, en heb ik de taak gekregen om het te herstellen..
Volgens hem zat hij gewoon GTA V te spelen, waarna er een blue screen kwam en de PC direct opnieuw opstarten.
Nu is het probleem, dat windows gewoon niet wilt laden, het windows 10 logo verschijnt, en ongeveer 30 seconden later de PC herstart, en dit blijft hij herhalen.
Ik heb 1x een foutmelding kunnen waarnemen, die te maken had met regedit.
Wat heb ik allemaal geprobeerd?
- Ik heb geprobeerd een recovery disk van windows 10 het systeem te herstellen via 'Reset PC', echter blijft dit hetzelfde probleem geven.
- Zodra ik in safemode ga, blijft dit probleem zich voordoen.
Hieronder zijn PC specs (toevallig hetzelfde als mijn PC op het OS na)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 234,99 | € 234,99 |
1 | Asus H87-PRO | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 335,- | € 335,- |
1 | Spire Savit 6003 | € 0,- | € 0,- |
2 | Acer G226HQL Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Razer Deathadder Chroma | € 73,80 | € 73,80 |
1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 114,95 | € 114,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 758,74 |
Toevoegingen
Ik had nagevraagd of hij het erg vond als zijn data verliest. Dit vindt hij erg, maar niet rampzalig.
Helaas is hij zijn product code verloren met het wisselen tussen een case, waardoor hij de productcode niet meer weet.
Mocht iemand een oplossing hebben, of er is iets in onduidelijk dan hoor ik het graag.