Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)
Vraag
Alle reacties
Het aller gemakkelijkste is:
https://developers.google.com/android/nexus/images#shamu
Download de laatste (6.0.1) (MOB30I).
En flash die.
https://developers.google.com/android/nexus/images#shamu
Download de laatste (6.0.1) (MOB30I).
En flash die.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
eventueel kan je het flash-all script aanpassen dat je data niet gewiped wordt, of anders kan je de erase/flash stappen handmatig 1 voor 1 uitvoeren (zonder erase/flash userdata).
tutorials hiervoor zijn heel makkelijk te vinden
(mocht dit niet werken kan je altijd nog helemaal clean flashen, als dat niet gaat doe je iets verkeerd of is je toestel stuk. overigens altijd goed om een backup te maken voor je aan dit soort dingen begint.)
tutorials hiervoor zijn heel makkelijk te vinden
(mocht dit niet werken kan je altijd nog helemaal clean flashen, als dat niet gaat doe je iets verkeerd of is je toestel stuk. overigens altijd goed om een backup te maken voor je aan dit soort dingen begint.)
[ Voor 31% gewijzigd door Prulleman op 06-06-2016 13:19 ]
Nieuwe rom / clean image flashen etc kan ik nog wel (heb ik al vaker gedaan).
Maar heb liever eigenlijk dat ik em niet leeg gooi.
Zal eens dat aangepaste flash-all script proberen en hopen dat dit werkt.
Dit is ook ooit een keer met android 5.0.0 voorgekomen.
Maar gezien ik het toestel toen nog niet zo lang had heb ik daar wel gewoon handmatig de nieuwste versie op gezet gezien ik toen niet veel data op het toestel had
Maar heb liever eigenlijk dat ik em niet leeg gooi.
Zal eens dat aangepaste flash-all script proberen en hopen dat dit werkt.
Dit is ook ooit een keer met android 5.0.0 voorgekomen.
Maar gezien ik het toestel toen nog niet zo lang had heb ik daar wel gewoon handmatig de nieuwste versie op gezet gezien ik toen niet veel data op het toestel had
Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)
Heb dit vandaag geprobeerd maar heeft niet geholpen, probleem blijft bestaan (neemt de nieuwste update niet mee).
Heb ooit eens bij mijn n7 gehad dat niks wilde flashen, naar handmatig stappen via daarvoor commando's lukte wel...
Pagina: 1