Toon posts:

video probleem, beeld gaat zwart tijdens gamen.

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xxx

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 12:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Lijkt erop dat je GPU op z'n einde gaat lopen. Kun je zelf niet zo veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xxx

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:40:
een videokaart eraan koppelen zal toch wel helpen of niet dan?
Waar staat dat dan vermeld ? Het is dat ik net je andere topic kijk.

advies gevraagd

Zoek even zelf een gpu op http://tweakers.net/pricewatch/ en zet ook even je volledige specificaties in een lijstje Handleiding Pricewatch Ook de voeding en kast zijn daarin belangrijk. Met deze info kunnen we 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik verlaat dit forum maar weer. wat word je hier afgekraakt zeg. lekker hulpzaam om keihard te zeggen niets te kunnen met de info die ik geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:55:
ik verlaat dit forum maar weer. wat word je hier afgekraakt zeg. lekker hulpzaam om keihard te zeggen niets te kunnen met de info die ik geef.
Er wordt gevraagd om meer informatie. Als je die niet hebt dan kunnen we je helaas niet helpen. Een computer is een complex apparaat en of alles kan samenwerken hang af van verschillende factoren. Daarom vragen we om welke behuizing je hebt en welke voeding zodat we:

A: kunnen inschatten welke kaarten zullen passen
B: welke kaarten zuinig genoeg zijn voor je voeding.

Als je denkt dat we op basis van alleen je processor en geheugen kunnen zeggen koop een GTX950 ofzo en die blijkt je voeding op te blazen of gewoon niets te doen dan krijgen we weer fe schuld van een slecht advies.

M.a.w. volg de regels, geef de informatie die men vraagt en dan krijg je ook geen cynische reacties. Als je geen moeite voor ons doet dan doen we ook geen moeite terug. Heeft niets met afkraken te maken. Dat heet inzet tonen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:55:
Wat verwacht je, dat mensen hier een glazen bol hebben?

Als je een topicstart maakt zonder relevante informatie, kan niemand je goed helpen. Ik lees hier trouwens in het geheel geen afkrakerij, MichaelvD2203 geeft exact aan waar en hoe je de ontbrekende informatie kunt aanleveren. Is dat teveel gevraagd (en vind je een behulpzame post "afgekraakt" worden...), dan is het misschien beter als je dit forum verlaat - maar elders ga je niet meer oplossingen vinden zonder dat je zelf goede info geeft.

Wil je het hier wel nog een keer proberen, dan zou ik je met klem aanraden dit te lezen:
Een goede topicstart: De Quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.