Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop geen WIFI verbinding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• md92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
Beste Tweakers,

Sinds kort kan mijn laptop geen verbinding meer maken met WFI / draadloze netwerkverbinding.
Het gaat om een laptop met Windows 10.

Wanneer ik in de instellingen kijk, staat er bij 'draadloze netwerkverbinding' uit (zie afbeelding hieronder).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1lOrf3m.jpg

Wanneer ik de knop op 'aan' zet, wordt die automatisch teruggezet op uit, hierdoor kan ik geen verbinding maken met een WIFI netwerk.

Het netwerkverbindingen overzicht laat het volgende zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pp5bdpO.jpg

Het volgende is al geprobeerd:
Netwerkkaart uit / aan
Restart van laptop
Vliegtuigmodus staat uit
Wlan Auto Config instellingen gecheckt

Hopelijk kan iemand helpen met dit probleem.

Met vriendelijke groet,
MD92

Beste antwoord (via md92 op 06-06-2016 11:10)

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 21:42
Anders even de drivers opnieuw installeren. (apparaat verwijderen via apparaat beheer en dan opnieuw laten herkennen na een herstart.

Anders zou je ook nog de drivers voor de kaart kunnen downloaden van de fabricant van je laptop.

Alle reacties

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 01:01

ongekend41

Division Brabant

Misschien tè voor de hand liggend, maar op veel laptops zit een schuifknop (fysiek) om de wifi aan/uit te zetten. Indien aanwezig, staat die aan?

nope

• amirantha
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:15
Wat ongekend41 zegt, de knop op de laptop zelf, staat die wel goed? Is mij ook al een paar keer overkomen.

• md92
Bedankt voor de tips maar dat was het probleem niet

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:30
check je powermanagement eens, iets van 'windows mag dit onderdeel uitzetten om batterij te sparen'

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • Beste antwoord

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 21:42
Anders even de drivers opnieuw installeren. (apparaat verwijderen via apparaat beheer en dan opnieuw laten herkennen na een herstart.

Anders zou je ook nog de drivers voor de kaart kunnen downloaden van de fabricant van je laptop.

• md92
VVV-007 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:52:

Was er net mee bezig, de oude drivers er eerst helemaal afgegooid en nieuwe erop, WiFi doet het weer :)
Pagina: 1