afstandsbediening real magic hollwood probleem

Pagina: 1
Acties:

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb een realmagic hollywood + dvd decoder kaartje,deze is aangesloten op de tv. Er zit een afstandsbediening bij maar die doet het niet. Je moet de sensor van de afstandsbediening aansluiten via de game port (heb de nieuwste drivers al gedownload van www.sigmadesgins.com)

Dan vraagt hij welke com poort je wilt gebruiken com1 com2 com3 com4. alleen com2 werkt dus ga ik er van uit dat dit de goeie is. als ik dvd's afspeel werkt ie niet (heb er wel batterijen in ja :) ) enige idee waar het aan kan liggen thanx

Verwijderd

:?

Total confusion hier, een com poort is toch wel zeker iets anders dan een game-port!

Of emuleert die driver een com poort als game -port...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb die zapper ook, je moet hem niet aansluiten op de gameport maar op de com-poort

Ik dacht trouwens dat de gamepoort groter was, maar als je hem er op heb gekregen kan je hem nu weg gooien, ivm spanning op de verkeerde pinnetjes.

Verder krijg je wat problemen als je logitech software gebruikt, dan moet je de muisherkenning op de com poorten uitzetten anders denk ie dat je een muis aansluit

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Game-port is idd groter...

Ach jah, wat niet rekt dat scheurt wel >:)

• hobbelisback
grapjassen........
naar mijn weten emuleert die m als com poort want het is toch duidelijk een 15 pins stekkertje een com stekker is daarentegen maar 9 pins

• hobbelisback
niemand verders........... helaas dan

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb die zapper, en bij mij ging ie toch echt op een com poort.

Maar als jij hem toch op je gamepoort wilt aansluiten, veel succes, en we horen wel of het lukt (m.a.w. eigenwijsjes heb je overal)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1