Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn pc met name gebruiken voor alledaagse bezigheden zoals browsen, tekstbewerking etc. Echter wil ik ook met enige regelmaat gamen (minimaal 1080p/60fps op maximale settings).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1500 euro kwijt zijn voor mijn pc excl. randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een 32'' FHD monitor en een 49'' 4K TV van Sony (49X8308c). Deze wil ik afwisselend gebruiken. Verder ga ik nog een toetsenbord en muis aanschaffen, dit valt niet binnen het budget van 1500 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga ervanuit dat ik een GTX 1070 ga aanschaffen, een GTX 1080 vind ik iets te duur voor wat ik terug krijg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een zo stil mogelijk systeem (bij idle). Ook zou ik het fijn vinden (gezien de H440 een window heeft) dat alles qua kleuren goed bij elkaar past.
Ga je overklokken?
In eerste instantie ga ik niet overklokken, maar ik ben wel van plan dit in de toekomst te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er momenteel vooral benieuwd naar of de onderdelen die ik heb gekozen voldoen aan mijn eisen en waar ik eventueel nog op zou kunnen besparen. Verder ben ik ook benieuwd hoe ik het beste mijn monitor en TV afwisselend kan gebruiken zonder kabels te switchen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ga mijn pc met name gebruiken voor alledaagse bezigheden zoals browsen, tekstbewerking etc. Echter wil ik ook met enige regelmaat gamen (minimaal 1080p/60fps op maximale settings).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1500 euro kwijt zijn voor mijn pc excl. randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een 32'' FHD monitor en een 49'' 4K TV van Sony (49X8308c). Deze wil ik afwisselend gebruiken. Verder ga ik nog een toetsenbord en muis aanschaffen, dit valt niet binnen het budget van 1500 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 243,95 | € 243,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 450,- | € 450,- |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart | € 122,- | € 122,- |
| 1 | NZXT HUE+ | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 140,95 | € 140,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1375,20 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga ervanuit dat ik een GTX 1070 ga aanschaffen, een GTX 1080 vind ik iets te duur voor wat ik terug krijg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een zo stil mogelijk systeem (bij idle). Ook zou ik het fijn vinden (gezien de H440 een window heeft) dat alles qua kleuren goed bij elkaar past.
Ga je overklokken?
In eerste instantie ga ik niet overklokken, maar ik ben wel van plan dit in de toekomst te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er momenteel vooral benieuwd naar of de onderdelen die ik heb gekozen voldoen aan mijn eisen en waar ik eventueel nog op zou kunnen besparen. Verder ben ik ook benieuwd hoe ik het beste mijn monitor en TV afwisselend kan gebruiken zonder kabels te switchen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!