Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik een toetsenbord maak of mijn toetsenbord verander zodat ik eigen symbolen kan typen die ik zelf heb getekend?

Ik heb een asus tablet met android 4.2.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:35:
Weet iemand hoe ik een toetsenbord maak of mijn toetsenbord verander zodat ik eigen symbolen kan typen die ik zelf heb getekend?

Wat voor symbolen gaat het hier over?

Overigens verwacht ik niet dat zoiets bestaat. Je kan namelijk je eigen symbolen misschien wel typen, maar als je dit vervolgens verzend ziet de ontvanger niks (of een vierkantje o.i.d.), omdat het symbool bij de ontvanger niet bekent is.

In welk programma zou je je eigen symbolen willen gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het alleen voor mijzelf dus het hoeft alleen zichtbaar te zijn op mijn aparaat en ik bedoel met symbolen zoals op de afbeelding dus ik wil als ik typ die symbolen typen.

http://s33.postimg.org/n5dzmk5j3/sketch_1465564229854_1.jpg

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:17:
Ik wil het alleen voor mijzelf dus het hoeft alleen zichtbaar te zijn op mijn aparaat en ik bedoel met symbolen zoals op de afbeelding dus ik wil als ik typ die symbolen typen.
Ben bang dat zoiets niet bestaat, het zegt me in ieder geval helemaal niks. Maar misschien dat iemand anders nog tips heeft.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:11
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:35:

Zelf kunnen maken weet ik niet maar je kunt een ander font type kiezen. Hoe het bij een Asus tablet moet weet ik niet maar bij een Samsung zit het onder settings/display/lettertype