Weet iemand hoe ik een toetsenbord maak of mijn toetsenbord verander zodat ik eigen symbolen kan typen die ik zelf heb getekend?
Ik heb een asus tablet met android 4.2.
Wat voor symbolen gaat het hier over?Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:35:
Weet iemand hoe ik een toetsenbord maak of mijn toetsenbord verander zodat ik eigen symbolen kan typen die ik zelf heb getekend?
Ben bang dat zoiets niet bestaat, het zegt me in ieder geval helemaal niks. Maar misschien dat iemand anders nog tips heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:17:
Ik wil het alleen voor mijzelf dus het hoeft alleen zichtbaar te zijn op mijn aparaat en ik bedoel met symbolen zoals op de afbeelding dus ik wil als ik typ die symbolen typen.
Zelf kunnen maken weet ik niet maar je kunt een ander font type kiezen. Hoe het bij een Asus tablet moet weet ik niet maar bij een Samsung zit het onder settings/display/lettertypeVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:35:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq