kep ook geen zin om te typen, maar als je een antwoord wil zul je toch eerst een vraag moeten stellen. En het zou leuk zijn als je daar wat meer info in zou zetten.
Engineering
Is het een PCI (busmaster)?
Zo niet, dan even een PCI kaartje halen.
Zo ja: zet synchronous xfer aan!!
Zo niet, dan even een PCI kaartje halen.
Zo ja: zet synchronous xfer aan!!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
ja
het is een pci kaartje
synchronous xfer aan!!
waar kan ik dit aan zetten, damn ik lijk wel een echte newbie
h3h3
het is een pci kaartje
synchronous xfer aan!!
waar kan ik dit aan zetten, damn ik lijk wel een echte newbie
h3h3
Sorry!
My computer --> Properties --> CD-drives --> properties --> boxje aanvinken van synch transfers!
My computer --> Properties --> CD-drives --> properties --> boxje aanvinken van synch transfers!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
erhm
ik heb win2k...
en dat is iets anders, bij mij staat alleen
enable digital audio extration
en ik kan me volume aanpassen..
;?
ik heb win2k...
en dat is iets anders, bij mij staat alleen
enable digital audio extration
en ik kan me volume aanpassen..
;?
Verwijderd
wat voor een merk SCSI-kaart en welke SCSI heb je?Op maandag 25 juni 2001 21:19 schreef knights16 het volgende:
aan jouw hebben we niets
lauwe gek
Advansys scsi kaartje SCSI2
fast gewoon, kom er niet uit!
hoe weet ik busmasteringwerkt aanstaat ?
fast gewoon, kom er niet uit!
hoe weet ik busmasteringwerkt aanstaat ?
Verwijderd
Aan zijn posting te zien gaat het niet om een brander maar om een Plextor Ultraplex 40 TSI cdrom speler.
het gaat om me cdrom
nouja, me scsi..
kep me scsi kaart
dan komt de plex
dan me teac
en die geterminate.
nouja, me scsi..
kep me scsi kaart
dan komt de plex
dan me teac
en die geterminate.
Verwijderd
We weten nu SCSI-keten:
Advansys scsi kaart>PlextorUltraplex>Teac-brander. De Teac-brander is getermineerd.
De SCSI-kaart ook, neem ik aan?
Probeer de SCSI-kaart eens in een ander PCI-slot, misschien dat het slot dat je nu gebruikt geshared is.
Advansys scsi kaart>PlextorUltraplex>Teac-brander. De Teac-brander is getermineerd.
De SCSI-kaart ook, neem ik aan?
Probeer de SCSI-kaart eens in een ander PCI-slot, misschien dat het slot dat je nu gebruikt geshared is.
Verwijderd
Ik heb ook ME scsi plex op NE pcikaart zitten, Alleen ME scsi kaart werkt ok, heb alleen wel in devicemanager ooit eens 1x Me scsi kaart moeten verwijderen en op laten installen na een reboot. Toen was zo'nzelfde prob. opgelost!
ja, dit denk ik ook, althans dat dit niet goed werkt, ik heb ook problemen met me udmaOp dinsdag 26 juni 2001 10:54 schreef frenkb het volgende:
Is het niet gewoon je HD die de zooi 100% belast ?? Staat die wel op DMA ipv PIO ??
ik weet nu niet of dit wel of niet aanstaat, er staat wel udma nu... maar of het echt aanstaat?
tis dfus me udma
wie kan me helpen
ik krijg me udma enzo niet goed fixed?
wie kan me helpen
ik krijg me udma enzo niet goed fixed?
Pagina: 1