Ik heb die dingen ook geprobeerd.
Evenals flashen met SP Flash. Dit heb ik eens eerder gedaan, altijd drama met die drivers installeren.
Uiteindelijk werkte dat ook niet want SP Flash meldde dat mijn flash files niet goed waren.
Vind SP Flash sowieso bagger, heb dat in het verleden ook met andere telefoons geprobeerd, de ene keer ziet hij je telefoon wel, de andere niet. En ik heb echt alles geprobeerd om dat stabiel te krijgen wo drivers checken met USBDeview etc.
Nu doet het toestel opeens helemaal niets meer. Wil niet meer aan.
Ik was trouwens nog op het punt dat ik via het notificatie systeem de instellingen in kon. Daar liep mijn foon vast zodra ik steeds de startpagina instelling wou aanklikken. Daar zat dus het probleem , in de launcher, wat ik ook al vermoedde.
Maar enfin hij doet dus nu niets meer terwijl de batterij nog vol genoeg zat. Al met al heb ik 5 smartphones gehad. Deze telefoon kan ik iedereen afraden, al is het maar vanwege de 512 mb ram. Verder is er weinig mee te beginnen qua tweaking. Ook worden er grote spellen standaard op geinstalleerd, terwijl je al eigenlijk ram te weinig hebt. Best belachelijk.
En het heeft dus buggy Android software.
De eerste keer dat ik deze telefoon installeerde, had ik nog een oudere versie software. Ik kwam er doorheen na wat uit geprobeerd te hebben en even later update dit ding zich.
Nu dus een factory reset en deze vastloper dus.
Aangezien Huawei volgens mij wel een goede naam heeft, zal dit wel een uitzondering smartphone zijn mag ik hopen.
Al met al eigenlijk een baggerding.
Maar hij doet nu ff niets meer, dus probleem is nu weg
Dank in elk geval voor de hulp!
[
Voor 12% gewijzigd door
Harribo op 06-06-2016 13:45
]