Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

School / gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers van Tweakers,

Wat ga je met je laptop doen?
Ik volg software developer studie dus gebruik ik programma's zoals Visual Studio 2015, Photoshop etc.
Ook ben ik een casual gamer on-the-go dus speel ik games zoals GTA 5, Witcher 3. Ook ben ik van plan No Mans Sky te gaan spelen wanneer deze uitkomt.

Wat is je budget?
1200 euro, minder mag maar dan niet ten koste van de kwaliteit.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dagelijks maar ik heb een goede laptop tas.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat zelf aan deze te denken:
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN470T

Of de 1000 versie en er zelf een SSD en extra RAM in zetten. Want 200 euro meer voor 8gb ram en 128gb ssd kan beter.

Deze ssd dan:
pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB

Deze ram:
http://www.datamemorysystems.com/dm50-325-1/

Maar vraag me af of ik niet beter een paar maanden kan wachten tot er laptops met pascal gpu uitkomen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 13:07 ]

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-11 07:30
Je kunt natuurlijk wachten, maar voordat de nieuwe Pascal GPU's uitkomen zal dit echt pas september zijn. Ik weet niet of je zo lang kunt wachten? Als je de tijd hebt zou ik wel even wachten.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
Had deze asus ook op het oog, wat mij tegenhield is dat in alle reviews naar voren komt dat het scherm nogal buigzaam is.

Verwijderd

Topicstarter
harryvos schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 06:35:
Had deze asus ook op het oog, wat mij tegenhield is dat in alle reviews naar voren komt dat het scherm nogal buigzaam is.
Heb hem nu gekocht en hij bevalt prima. Dat soort reviews had ik ook gelezen maar naar mijn mening valt het wel mee.