Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal vooral gebruikt worden om mijn foto's te organiseren en te bewerken.
Daarnaast zal hij ook dienen om een kleine nas op te zetten zodat ik vanop mijn tablet/smartphone ook aan mijn foto's kan,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zou maximum 400 euro kosten. Ik hecht geen belang aan kabelmanagement of een mooie kast. Daarop kan ik dus al besparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het betreft een compleet nieuw systeem. Met randapparatuur moet geen rekening gehouden worden.
Wel heb ik hier nog een SATA harde schijf liggen die ik als extra opslag kan gebruiken.
Alsook een externe harde schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk vooral de CPU het werk zal doen met als aanvulling simpele grafische kaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar de bekendere merken (MSI, ASrock, ASUS, Samsung, Corsair, etc...)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet wel iets of wat energiezuinig zijn omdat ik dit waarschijnlijk 24/24 ga laten draaien vanwege de plannen om er ook een nas van te kunnen maken.
Ga je overklokken?
Neen, overclocken ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een build samen gesteld en had graag jullie mening gehoord waar ik kan verbeteren, besparen
Alvast bedankt voor jullie moeite!
De pc zal vooral gebruikt worden om mijn foto's te organiseren en te bewerken.
Daarnaast zal hij ook dienen om een kleine nas op te zetten zodat ik vanop mijn tablet/smartphone ook aan mijn foto's kan,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zou maximum 400 euro kosten. Ik hecht geen belang aan kabelmanagement of een mooie kast. Daarop kan ik dus al besparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het betreft een compleet nieuw systeem. Met randapparatuur moet geen rekening gehouden worden.
Wel heb ik hier nog een SATA harde schijf liggen die ik als extra opslag kan gebruiken.
Alsook een externe harde schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk vooral de CPU het werk zal doen met als aanvulling simpele grafische kaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar de bekendere merken (MSI, ASrock, ASUS, Samsung, Corsair, etc...)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet wel iets of wat energiezuinig zijn omdat ik dit waarschijnlijk 24/24 ga laten draaien vanwege de plannen om er ook een nas van te kunnen maken.
Ga je overklokken?
Neen, overclocken ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een build samen gesteld en had graag jullie mening gehoord waar ik kan verbeteren, besparen
Alvast bedankt voor jullie moeite!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Zalman ZM-T5 | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart Zwart | € 10,95 | € 10,95 |
| 1 | Corsair VS350 | € 32,88 | € 32,88 |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 120GB | € 43,95 | € 43,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 307,13 | |