Mja, valt wat voor te zeggen. Punt is, het is nu een simpel filtertje bovenaan, waar specifiek om gevraagd is, ik ga deze niet meer verwijderen. Staat niet heel erg in de weg ofzo.
[...]
Wat is jouw definitie van compact dan? Er zijn genoeg grote mITX kasten.
Hetzelfde antwoord op de vraag "hoeveel liter is compact" (ivm het filteren op volume): geen idee. Alleen zegt het iets meer dan x liter. Op deze manier krijg je een grove filtering en kan je daarop verder filteren en vallen die grote kasten vanzelf wel op.
[...]
Als er 3+ opties zijn, zijn keuzerondjes dan uberhaupt een optie?
Stel je hebt kleur, dan wil je kunnen filteren op "kleur in (rood, wit, blauw) " bijvoorbeeld en dan heb je checkboxen nodig.
Als het logisch is om meer dan 1 keus te kunnen maken (wat vaak is bij 3 opties of meer), dan maken we er inderdaad checkboxjes van. Heb jij wellicht voorbeelden van waar je checkboxjes verwacht en nu alleen enkele keuzes te maken zijn?
Momenteel kun je ook niet filteren op kasten waar kabelmanagement onbekend is.
Omdat dat geen filteroptie is. Er is enkel Ja en Nee. Verkeerd gelezen

Nee dat kan inderdaad niet, maar ik ga geen extra verwarring creëren door er meerkeuze van te maken. Wellicht dat er in de toekomst een switch kan komen a la "selecteer ook waar deze niet is ingevuld". Ik zal dat meenemen in een eventuele toekomstige evaluatie.
[
Voor 9% gewijzigd door
Glaanie op 24-06-2016 15:26
]