Mijn vraag
...
I.v.m. ransomware zoals CTB Locker e.d.
wil ik graag googledrivesync.exe tijdelijk laten syncen om het process daarna weer te killen, liefst ook nog eens zodra-ie klaar is met syncen. Wat is de handigste manier om dat te doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Win10 64bit, googledrivesync, Shutter Lite
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb taakplanner bekeken, en maak nu gebruik van Shutter Lite. Die laatste werkt wel, maar als mijn computer uit is geweest onthoudt-ie de instellingen niet ondanks dat ik het bij Options heb ingesteld. Bovendien moet je 2 versies van het programmaatje laten lopen, voor iedere taak één. Ik heb 't liever geregeld in 1 programma.
Ter info: Ik gebruik Syncback free om de lokale googledrive-map aan te vullen, dus als er een programma is die dat allemaal in één keer kan, dan hoor ik het uiteraard graag.
(Ha, typfout in titel, als iemand dat kan wijzigen, dank)
...
I.v.m. ransomware zoals CTB Locker e.d.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Win10 64bit, googledrivesync, Shutter Lite
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb taakplanner bekeken, en maak nu gebruik van Shutter Lite. Die laatste werkt wel, maar als mijn computer uit is geweest onthoudt-ie de instellingen niet ondanks dat ik het bij Options heb ingesteld. Bovendien moet je 2 versies van het programmaatje laten lopen, voor iedere taak één. Ik heb 't liever geregeld in 1 programma.
Ter info: Ik gebruik Syncback free om de lokale googledrive-map aan te vullen, dus als er een programma is die dat allemaal in één keer kan, dan hoor ik het uiteraard graag.
(Ha, typfout in titel, als iemand dat kan wijzigen, dank)
[ Voor 3% gewijzigd door Urshurak op 04-06-2016 20:22 ]