redhat 7.0 niet met geforce 2 mx?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik heb een geforce 2 mx, ik kan alleen geen grafische interface krijgen. Hij herkent hem ook als geforce ddr.

Ondersteumt deze versie geen mx?
7.1 wel?

Verwijderd

Hey dude, jij had hetzelfde probleem als wat ik had, 7.0 kan wel Geforce 2 MX aan maar dan moet je die XF86 updaten, geen zin in natuurlijk neem 7.1 want 7.0 is zwaar klote en 7.1 is 10x beter dan die 7.0 de redenen kan je overal vinden op het internet maar met 7.1 ziet hij je geforce perfect :) Dus gewoon ff downloaden op de RedHat Site zo`n iso filtje >:) Laterzzzzz CoolZero

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
ok tnx

Verwijderd

Bedankt, wilde ik net weten :)

• Johannes Verelst
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Ja, om optimaal gebruik te maken van je Geforce kaart kan je het beste de drivers van nVidia zelf gebruiken (zie www.nvidia.com), maarja, daar heb je wel XFree 4.* voor nodig.

Volgens mij heeft Redhat hier ook gewoon rpm's voor (Xfree 4.* dus ..), misschien is het slimmer om dat even uit te zoeken voordat je gelijk een hele nieuwe distro op je systeem gaat gooien.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:52
Mandrake 8.0 had de mx van mijn pa probleemloos gevonden. (mandrake erg gebaseerd op rode hoed)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1