• azegers87
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2022
hallo mensen

ik zit met probleem hoop dat iemand daar raad mee heeft.

ik heb een raspberry pi 2 en daarbij openelec kodi 6.0.3 daar wil ik een externe hardeschijf aansluiten voorzien van eigen voeding.

nou heb ik dat geprobeerd maar ik kan locatie nergens vinden overigens usb sticks ziet die wel meteen en maak dan niet uit of het fat32 of een ander is maar met een usb external hard drive doet die moeilijk.

is wel zo als kodi is opgestart en zet de hard drive uit geeft die wel aan apparaat veilig verwijdert dat geeft die aan met de naam die op hardeschijf staat maar zou toch moeten werken maar weet het niet meer.

hoop iemand idee heeft.

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 12:41
Kan het partitiegrootte zijn?
Wat heb je zelf al gevonden op de kodie forums of met google?

• azegers87
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2022
dat zou kunnen hele schijf is een partitie en zeg maar bruto is die schijf 1,5 TB
ik weet niet wat die aan maximale grote mag hebben per partitie.

zit te denken om een nieuwe minix box te kopen waar windows 10 op staat ik heb 2 gevonden eentje goedkopere waar 2 usb aansluitingen 2.0 en die dure 3 aansluitingen usb 3.0 weet nog niet.

maar had ook andere probleem wat ik echt niet weet te verhelpen dat geen internet bedraad verbind krijg met een zyxel router werken wel op kpn modem maar die poorten zijn allemaal bezet had die vraag op topic gezet maar werd mee op slot gedaan omdat te onduidelijk was en type fouten in zaten.

daarom probeem zo duidelijk mogelijk uit te leggen maar kan type typ fout tussen zitten maar ben niet of best in spelling.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien moet je je verhaal eens met interpunctie schrijven in plaats van een hele riedel letters achter elkaar plakken.

Wikipedia: Interpunctie

https://discord.com/invite/tweakers