.
[ Voor 99% gewijzigd door Tjapneus op 25-01-2022 00:43 ]
Merkwaardig.... ze hoeven niet de hele kabel omhoog te halen onder de straat vandaan, maar ze kunnen prima de boel doormeten vanaf je ISRA punt tot aan het wijkkastje. Zo kunnen ze prima localiseren waar er eventueel een breuk is.Tjapneus schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:50:
KPN geeft aan dat een poortwissel het enigste is wat ze nog kunnen doen, want de kabels onder de grond gaan ze uiteraard niet nakijken voor 1 klant.
Kan ik me niet indenken dat je een klapperende lijn kan krijgen. KPN heeft een systeem (DLM) die na een nieuwe aansluiting/aanpassing aan het profiel de lijn checkt en betrouwbaar inregelt op een perfecte bandbreedtte. Na een maand weet deze het juiste profiel waarna je stabiel trained (tenzij de KPN een storing heeft).mcDavid schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:58:
Hoe lang is de onderbreking? En is het tijdstip of de duur afhankelijk van de hoeveelheid dataverkeer?
Kan me voorstellen dat je modem intraint op een (te) hoge snelheid die toch instabiel blijkt te zijn als je aan het gamen bent. Dit zou je in je modem misschien terug kunnen vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door AW_Bos op 04-06-2016 17:08 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ok dat wist ik niet, dan zal dit idd niet realistisch zijn.AW_Bos schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:04:
[...]
Kan ik me niet indenken dat je een klapperende lijn kan krijgen. KPN heeft een systeem (DLM) die na een nieuwe aansluiting/aanpassing aan het profiel de lijn checkt en betrouwbaar inregelt op een perfecte bandbreedtte. Na een maand weet deze het juiste profiel waarna je stabiel trained (tenzij de KPN een storing heeft).
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq